از میان حرف‌ها

جایزه خنده

تورج نصر از هنرمندان آشنای صدا و سیماست. بسیاری از کارهای دوبله شده به وسیله او برای دوستداران سینما و تلویزیون خصوصا کودکان و نوجوانان شناخته شده است. کمتر مجموعه کارتونی موفقی را می‌توان نام برد که نصر در آن در مقام دوبلور کار نکرده باشد.
کد خبر: ۲۴۰۴۳۴

او می‌گوید: در پسرشجاع جای شیپورچی و در مجموعه جیمبو جای رئیس فرودگاه حرف می‌زدم. چوبی و دوستان، دانل داک، گربه‌های فضایی، یوگی و دوستان و نقش قرمزه در مجموعه کوشا و بیش از 2 هزار نقش انیمیشن دیگر.

او می‌گوید: من عاشق کارهای کارتونم، من اول کارهای خودم را می‌بینم که بدانم چه شده، بهتر شده است یا نه؟ پیشرفت کرده‌ام یا نه؟ بعد به بچه‌هایم دقت می‌کنم که وقتی برنامه را می‌بینند چه عکس‌العملی نشان می‌دهند. در هر کاری که درباره کودکان است، چه تئاتر و سینما یا کارتون، از خوشحالی مدت‌ها حال من خوب است. وقتی بچه‌ای را می‌خندانم، گویی جایزه بزرگی دریافت کرده‌ام.

تورج نصر علاوه بر کارهای مستمر در واحد دوبلاژ، به بازیگری در مجموعه‌های نمایشی و فیلم‌های سینمایی هم پرداخته که در این زمینه هم توانایی و استعداد خود را به خوبی نشان داده است. نسل قهرمان، عروسی مهتاب، اتل‌متل‌توتوله حسنک و حمله خرچنگ‌ها و... از کارهایی است که نصر در آن بازی کرده است.

نصر عاشق کارهای کودکان است. او می‌گوید: وقتی در کارهای کودک صحبت می‌کنم به دوران کودکی خودم برمی‌گردم. بچه‌ها با صفا و صمیمیت و بدون ریا و تزویر کارها را می‌بینند و لذت می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها