دبیر دومین جشنواره ترافیک و رسانه از برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه خبرنگاران در آستانه دهه مبارک فجر در صبح روز پنج‌شنبه دهم بهمن در پارک چیتگر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۷۰۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید غلامرضا کاظمی دینان در این ارتباط اظهار کرد: این همایش در دو گروه خبرنگاران آقا و خبرنگاران خانم برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای به نفرات اول تا سوم هر گروه به صورت جداگانه در نظر گرفته شده که طی مراسمی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی این جوایز را دوچرخه‌های ویژه کوهستان اعلام کرد و افزود: هدف از اهدای این دوچرخه ها از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک به خبرنگاران با توجه به اثرگذاری بالایی که این قشر بر آحاد افراد جامعه دارند، فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری و گسترش استفاده از این وسیله نقلیه سالم در جهت تأمین سلامت شهروندان است.

دبیر جشنواره ترافیک و رسانه با اشاره به این که دومین جشنواره ماه آینده با حضور عموم خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه اجتماعی و شهری برگزار می شود، تصریح کرد: همایش دوچرخه سواری به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود با استقبال قابل توجه اصحاب رسانه رو به رو شود.
کاظمی دینان در پایان با تأکید بر تاثیرگذاری بالای « قلم»‌های خبرنگاران بر افکار عمومی، خاطرنشان کرد: بدون تردید «قدم»های خبرنگاران در همایش دوچرخه سواری نیز در توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه موثر است و امیدواریم این حرکت نقطه آغازی بر ترویج و تقویت این اقدام ورزشی و در عین حال فرهنگی باشد.

همایش دوچرخه سواری خبرنگاران ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه دهم بهمن در محل پارک چیتگر، مقابل هیات دوچرخه سواری شهرداری تهران با حضور مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار می شود و کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه به منظور حضور در این همایش می توانند ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه به این سازمان به نشانی بزرگراه شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند تا به محل برگزاری همایش اعزام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها