فروش هفتگی فیلم‌ها در آمریکا،

پلیس مرکز خرید با 34 میلیون دلار پرفروشترین فیلم شد

فیلم کمدی «پل بلارت: پلیس مرکز خرید» با بازی کوین جیمز در هفته نخست نمایش با 8/33 میلیون دلار فروش پرفروشترین فیلم بازار آمریکای شمالی شد.
کد خبر: ۲۳۰۲۸۶

به گزارش مهر، ورایتی اعلام کرد مجموع فروش فیلم‌ها در آمریکا در هفته تعطیلات مارتین لوتر کینگ جونیر از جمعه تا یکشنبه 31 درصد بیشتر از موعد مشابه پارسال بود و استودیوها می‌توانند روی فروش امروز دوشنبه نیز حساب کنند.

«پل بلارت: پلیس مرکز خرید» که با بودجه‌ای 26 میلیون دلاری ساخته شده، در هفته نخست اکران در 3144 سینما 8/33 میلیون دلار معادل 751/10 دلار در هر سینما فروش داشت و در صدر جدول قرار گرفت.

پلیس مرکز خرید درباره یک مامور امنیتی آرام با بازی کوین جیمز است که وقتی گروهی تبهکار کنترل یک مرکز خرید را در اختیار می‌گیرند، وارد عمل می‌شود. کایر اُدانل و رینی رودریگز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جز پلیس مرکز خرید که بالاتر از حد انتظار ظاهر شد دو فیلم تازه به نمایش درآمده والنتین خونین من سه بعدی و بدنام نیز شروعی موفق داشتند.

فیلم ترسناک «والنتین» به کارگردانی پاتریک لوسیه در 1033 سینمای سه‌بعدی و 1501 سینمای عادی به فروشی در حد 9/21 میلیون دلار دست پیدا کرد و با اختلاف بسیار کم بدنام را کنار زد و در رده سوم جدول قرار گرفت. جنسن اکلز، خایمه کینگ و کر اسمیت بازیگران این فیلم هستند که با بودجه‌ای زیر 15 میلیون دلار ساخته شده است.

داستان درباره مردی به نام تام  است که در دهمین سال کشتار شب والنتین که به قتل 22 نفر منجر شد، به شهر خود باز می‌گردد. کمی پس از رسیدن تام به شهر یک قتل دیگر اتفاق می‌افتد و او را در مظان اتهام قرار می‌دهد.
           
فیلم «زندگی‌نامه‌ای بدنام» ساخته جرج تیلمن جونیر. با 5/21 میلیون فروش در 1638 سینما رده چهارم جدول را از آن خود کرد و با متوسط 126/13 دلار فروش در هر سینما موفق‌ترین فیلم هفته از این نظر شد.  

بدنام داستان زندگی کریستوفر والاس است که از خیابان‌های بروکلین به جایگاه یکی از بزرگترین و بهترین خواننده‌های رپ در دهه 1990 رسید و در نهایت کشته شد. جیمز وولارد، آنتونی مکی و درک لوک در این فیلم بازی می‌کنند.

«گران تورینو» به کارگردانی و با بازی کلینت ایستوود با 2/22 میلیون دلار فروش در 2972 سینما بالاتر از والنتین و بدنام در رده دوم جدول قرار گرفت. این فیلم 33 میلیون دلاری در هفته دوم اکران مجموع فروش خود را به 2/73 میلیون دلار رساند.

کمدی خانوادگی «هتل سگ‌ها» به کارگردانی تور فرویدنتال دیگر فیلمی است که از این هفته به طور گسترده در آمریکا اکران شده است. این فیلم نیز فراتر از انتظار ظاهر شد و با تقریبا 7/17 میلیون دلار فروش در 3271 سینما را در رده پنجم قرار گرفت.

هتل سگ‌ها را استودیو دریم ورکس تهیه کرده و اما رابرتز، جیک تی. آستین، لیزا کادرو و دان چیدل در آن بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره دو بچه است که در یک خانه خالی از 9 سگ ولگرد نگهداری می‌کنند.

در حوزه نمایش‌های محدود، «میلیونر اسلامداگ» دنی بویل به لطف موفقیت در جوایز گلدن گلوب، در تنها 582 سینما 9/5 میلیون دلار فروخت و فیلم دهم شد. مجموع فروش این فیلم در آمریکا 7/42 میلیون دلار شده است.

کمدی رومانتیک «جنگ‌های عروسی» با بازی آن هاتاوی و کیت هادسن در هفته دوم نمایش 2/44 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 7/11 میلیون دلار فروش در 3228 سینما در رده ششم قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم به 5/37 میلیون دلار رسیده است.

فیلم ترسناک «زاده‌نشده» ساخته دیوید اس. گویر نیز در 2359 سینما 8/9 میلیون دلار فروخت و ضمن اینکه فیلم هفتم هفته شد، مجموع فروش خود را به 33 میلیون دلار رساند.

درام جنگی «مقاومت» با بازی دانیل کریگ در سومین هفته نمایش در 1789 سینما 2/9 میلیون دلار به دست آورد و فیلم هشتم شد و کمدی مارلی و من با بازی اوئن ویلسن و جنیفر آنیستن با 3/6 میلیون دلار فروش در 2952 سینما در رده نهم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها