کد خبر: ۲۲۹۴۷۸

متولدین اردیبهشت: از زندگی چه می‌خواهید. فراموش نکنید گل بی‌خار وجود ندارد. سعی کنید انتظارات خود را معقول کنید و فقط تا آنجا سختگیری کنید که امکان آن مهیا باشد.

متولدین خرداد: این هفته بخت شما بلند است و خبرهای خوشی خواهید شنید. مشکلات یکی پس از دیگری از میان خواهد رفت و دلخوری‌های شما با شریک زندگی‌تان به پایان می‌رسد. بکوشید خوبی‌های اطرافیانتان را درک کنید و قدردان زحمات آنها باشید.

متولدین تیر: کمی دور اندیش باشید. زندگی فقط این دو روزه جوانی نیست. کمی آینده‌نگر باشید و از ولخرجی و اسراف بپرهیزید. همین مساله موجب نگرانی اطرافیانتان هم شده است.

متولدین مرداد: بیشتر به فکر خانواده باشید. اخلاق مناسب را در خود پرورش دهید که بزودی گشایشی در امور فرارویتان خواهد بود. به آینده امیدوار باشید که سختی‌ها گذرایند. بزودی خبری خوش شما و خانواده‌تان را مسرور خواهد کرد.

متولدین شهریور: می‌بینید زندگی با ما آدم‌ها چه می‌کند. گاهی آنقدر سرخوش می‌شویم که هیچ چیز منفی را نمی‌بینیم و گاهی آنقدر خود را گرفتار مسائل بی‌ارزش می‌کنیم که از زندگی سیر می‌شویم. قدری عمیق‌تر به زندگی بیندیشید و خود و خانواده را به خاطر مسائل پوچ اذیت نکنید.

متولدین مهر: در وضعیتی قرار دارید که نمی‌توانید برای یک امر مهم تصمیم‌گیری کنید. بسیار دقیق باشید و با وسواس بیشتری این مساله را در نظر بگیرید. البته خیلی هم مته به خشخاش نگذارید که ممکن است شما را به بیراهه ببرد.

متولدین آبان: شما خیلی مهربان و با گذشت هستید، اما گاهی آنقدر زود از کوره در می‌آیید که اطرافیانتان را متعجب می‌کنید. بکوشید هنگام عصبیت بیشتر به خود مسلط باشید و آستانه تحمل خود را بالا ببرید.

متولدین آذر: ظاهراً مشکلی پیش رویتان است که بزودی رفع خواهد شد. قدردان خوبی‌هایی که به شما می شود چنان که باید نیستید. انصاف داشته باشید و فقط به منافع خود فکر نکنید.

متولدین دی: اینقدر برای هر چیزی سر در لاک غم فرو نبرید. نگذارید آدمی غمگین و دلمرده به نظر آیید یا برعکس، وقتی به دیگران می‌رسید خود را کاملاً شاد و خندان نشان دهید و در خلوت یا درونتان افسرده و اندوهگین باشید. این دنیا پستی و بلندی و خوب و بد را همواره با خود دارد.

متولدین بهمن: گاهی خنده، گاهی گریه. گاهی خوب و مهربان، گاهی نامهربان. افراط و تفریط را کنار بگذارید و حد میانه را پیش گیرید. گویا رفتارتان گاه چنان است که در مساله‌ای خیلی زود عصبانی می‌شوید و گاه چنان است که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. متعادل باشید. گویا دل کسی پیش شماست. در همه امور عاقلانه رفتار کنید تا دچار مشکل نشوید.

متولدین اسفند: مشکلی کوچک برایتان پیش آمده که بزودی برطرف خواهد شد. مراقب اطرافیان و دشمنان دوست نمای خود باشید. آنها نزد شما و پشت سرتان یک جور سخن نمیگویند. بزودی تغییری در کار رخ می‌دهد که به نفع شماست. از این موقعیت نهایت استفاده را بکنید.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها