بازپرس جنایی در یک قدمی کشف راز قتل وکیل دادگستری

پس از گذشت 20 ماه از وقوع جنایت در تهران و قتل یک وکیل 47 ساله، بازپرس ویژه قتل تهران روز گذشته دستور بازداشت یک زن جوان را به عنوان مظنون به قتل صادر کرد.
کد خبر: ۲۲۶۳۳۴
محمدحسین شاملو، بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به این پرونده به «جام‌جم» گفت: در یکی از روزهای اردیبهشت سال گذشته و به دنبال تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل یک وکیل 47 ساله در دفتر کارش حوالی میدان ولی‌عصر (عج)‌، ماموران با عزیمت به محل به تحقیق درباره این حادثه پرداختند و موضوع را به دادسرای جنایی گزارش کردند.

بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در خیابان کیان دانش، متوجه شدند مقتول با اصابت گلوله به ناحیه سر، جان خود را از دست داده است.

با دستور قضایی در این ارتباط، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد یکی از بستگان وی که در طبقه بالای دفتر وکالت سکونت داشته، پس از تماس همسر مقتول و نگرانی از عدم پاسخگویی به تماس تلفنی، وارد دفتر محل کار مقتول شده و با مشاهده جسد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110گزارش کرده است.

آغاز تحقیقات

شاملو تصریح کرد: با آغاز تحقیقات گسترده، همسایه‌ها عنوان کردند روز حادثه فردی را که سراسیمه در حال ترک محل بوده، مشاهده کرده‌اند.

با جمع‌بندی اطلاعات، تعدادی از افراد مظنون در ارتباط با این حادثه دستگیر شدند و در تحقیقات معلوم شد هیچ‌کدام در این جنایت نقش نداشته‌اند.

وی افزود: از جمله افرادی که به عنوان مظنون در این پرونده مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند، زنی به نام سودابه بود که وی منکر جنایت شد و به دلیل نبود دلایل و مدارک، آزاد شد.

شاملو اضافه کرد: پس از گذشت 20 ماه و به دست آمدن سرنخ‌های تازه در ارتباط با این جنایت، بار دیگر ردپای سودابه در قتل مرد وکیل به دست آمد که صبح روز گذشته دستور دستگیری وی صادر شد.

شاملو بیان کرد: در حال حاضر با آن که متهم باز هم اظهارات قبلی خود را تکرار می‌کند و منکر جنایت است، برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار گرفته است تا در خصوص اسناد و مدارک جمع‌آوری شده توضیحات لازم را ارائه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها