مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی:

زخمی شدن عبدالمالک ریگی‌ صحت ندارد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی کشور خبر زخمی شدن عبدالمالک ریگی که توسط رسانه‌های پاکستان منتشر شد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۱۳۴۷۳
سرهنگ مهدی احمدی در گفت‌وگو با فارس‌ گفت: خبر برخی از رسانه‌ها مبنی بر زخمی شدن ریگی صحت ندارد و از این فرد هیچ اطلاعی در دست نیست.

وی با اشاره به این مطلب که برخی از رسانه‌ها در انتشار این خبر تعجیل کرده‌اند، گفت: در تماسی که با برخی از خبرنگاران داشتیم از آن‌ها خواستیم تا انجام بررسی‌های لازم از انتشار آن خودداری کنند اما این اتفاق نیفتاد در حالی که این خبر صحت ندارد.

احمدی گفت: مأموران نیروی انتظامی با 8 تن از اشرا در منطقه مرزی با پاکستان درگیر شده‌اند که 5 نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند و 3 نفر دیگر به شدت زخمی شدند اما عبدالمالک در بین این افراد حضور نداشته است.

در عین حال ، سفیر ایران در پاکستان زخمی شدن عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله را تایید نکرد.

«ماشاءالله شاکری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در گفتگو با  خبرگزاری فارس، در خصوص خبر زخمی شدن عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله از سوی شبکه تلویزیونی پاکستانی سما، با بیان اینکه اظهارنظر در خصوص موضوعاتی مبهم و غیرموثق اصلا درست نیست و لزوما من نباید اظهار‌نظر کنم، یادآور شد: از این خبرها گاه و بیگاه پخش می‌شود و فکر می‌کنم انگیزه‌های مشخصی پشت این قضایاست.

وی طرح این گونه خبرها را برای تبلیغاتی کردن و بزرگ نمایی کردن یک عنصر کم ارزش و بی ارزش عنوان کرد و گفت: وقتی می‌بینند کارکرد و کارویژه و توان خودش را از دست داده سعی می‌کنند با بردن آن روی کانون‌های خبری و تبلیغاتی این گونه آن را مطرح کنند.

شاکری اضافه کرد: ما تا این لحظه خبر مشخصی را از منبع موثقی دریافت نکردیم و این خبر را تایید نمی‌کنیم و آن را در جهت حقه بازی‌هایی می‌دانیم که معمولاً در فعالیت این گروه دیده شده و این هم یکی دیگر از آن حقه بازی‌هاست.

سفیر ایران در پاکستان در مورد اظهارنظرهای مطرح شده مبنی بر حضور ریگی در افغانستان خاطرنشان کرد: ریگی از مرز مشترک ایران و پاکستان عبور می‌کند و کسانی که می‌گویند در افغانستان است باید مدارک متقنی را ارائه دهند و باید این سؤال را از آنها پرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها