سریال‌های «بزنگاه»، «مثل هیچ کس»، «خواب‌زده» و «مامور بدرقه» به ترتیب در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۱۹۸۰۰۲
به گزارش فارس، ساعت پخش سریال‌های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان مشخص شد.

بنابراین گزارش، اولین سریال مناسبتی که روی آنتن خواهد رفت، سریال «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» خواهد بود. این سریال پس از لحظات ملکوتی اذان، ساعت 20:15 به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» در 26 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی «رضا عطاران» برای پخش از شبکه سه سیما ساخته ‌شده است.

این مجموعه تلویزیونی مانند سایر کارهای عطاران در قالب طنز ساخته می‌شود و «ایرج محمدی» و «مهران مهام» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.فیلمنامه سریال نیز توسط «محمد رضا آریان» نوشته شده است.

در این سریال بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید لولایی، علی صادقی، گیلدا رنجبران، غلامرضا نیکخواه، مرجانه گلچین، محمود بهرامی و سوسن پرور ایفای نقش می‌کنند.

این سریال که در بستر طنز به تصویر کشیده خواهد شد، روایت‌گر خانواده‌ای است که پدرشان که از نانوایان قدیمی شهر است، فوت می‌کند و پس از آن بر سر ارث و میراث میان اعضاء خانواده اختلاف ایجاد می‌شود.

در سریال «بزنگاه» رضا عطاران در نقش یک معتاد بازی می‌کند که همسرش او و دخترش را به دلیل اعتیاد ترک کرده است.

پس از پخش سریال «بزنگاه»، وقفه‌ای در پخش سریال‌ها خواهد بود تا مردم بتوانند به نماز و عبادت بپردازند. پس از آن شبکه دو سیما سریال خود با نام «مثل هیچ کس» را روانه آنتن خواهد کرد. این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «مثل هیچ‌کس» به کارگردانی «عبدالحسین برزیده» و تهیه کنندگی «محمد علی اسلامی» برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

این سریال تلویزیونی که قالبی اجتماعی و خانوادگی دارد، اولین سریال مناسبتی امسال است که با فیلمنامه‌ای از «علی اکبر محلوجیان»جلوی دوربین رفت و بازیگرانی چون حسین یاری (داداشی)، حمید ابراهیمی (محمدباقر)، جواد عزتی (محمد حسن)، شاهرخ استخری (محمد امیر)، رامین راستاد (کاظم)، ابراهیم ورزیده (عباس)، اصغر همت (جواد)، مهران رجبی (آمیرزا)، پرویز پورحسینی (عمو علی)، نفیسه روشن (اشرف)، حنانه شعشعانی (نیلوفر)، عباس امیری (حاج نصرت)، مرضیه لشگری (عمه بتول)، آتنه فقیه نصیری، مریم رهبری و سوگل طهماسبی در آن ایفای نقش می‌کنند.

سریال «مثل هیچ‌کس» که پیش از این «داداشی» نام داشت، در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای شب‌های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و روایت‌گر داستان برادر بزرگ یک خانواده است که همه او را «داداشی» صدا می‌کنند. پدر خانواده فوت می‌کند و داداشی مسئولیتش در خانواده دو چندان می‌شود...

سریال «خواب‌زده» سومین سریال مناسبتی است که شبکه یک سیما هرشب ساعت 22:15 روانه آنتن خواهد کرد. شبکه اول سیما در ماه رمضان ساعت اصلی پخش سریال‌های خود را به مجموعه مناسبتی‌اش اختصاص داده است.

مجموعه تلویزیونی «خواب‌زده» را «سیروس مقدم» به تهیه کنندگی «مهران رسام» در قالبی ماورایی برای شبکه اول سیما کارگردانی می‌کند.

این سریال در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید می‌شود و در شب‌های احیاء نیز به روی آنتن نخواهد رفت.

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «برزخ» را «علیرضا افخمی» با همکاری «علیرضا عبدالحسنی» نوشته و بازیگرانی چون افسانه بایگان، فرامرز قریبیان، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی‌نیا و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

داستان سریال «برزخ» درباره خانم وکیلی است که یک شب خواب عجبیب می‌بیند. او در خواب خود گوشه‌هایی از عالم برزخ را می‌بیند و پس از دیدن همین خواب است که اتفاقات عجیب و غریبی در خانواده زن رخ می‌دهد...

آخرین سریالی که در شب‌های ماه رمضان از تلویزیون پخش خواهد شد، سریال «مامور بدرقه» به کارگردانی «سعید سلطانی» و تهیه کنندگی «اسماعیل عفیفه» است که ساعت 23 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

سریال «مامور بدرقه» که داستان آن توسط طرحی از «خشایار الوند» و فیلمنامه‌ای از «امیر عباس پیام» بر اساس طرحی از «خشایار الوند» نوشته شده، در حال حاضر توسط «یار محمدلو» مراحل تدوین همزمان راسپری می‌کند.

این سریال در 27 قسمت 35دقیقه‌ای ساخته و داستان آن درباره یک مامور نیروی انتظامی است که در شرف بازنشستگی مامور می‌شود که مجرمی را تحویل بدهد، اما مجرم فرار می‌کند و این تعقیب و گریزها، با مضمون طنز در این سریال به تصویر کشیده خواهد شد.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، بهاره رهنما، زهره مجابی، کیانوش گرامی و ...ایفای نقش می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها