بین 300 تا 400 هزار تومان پرداخت می‌شود

میزان هدیه ‌رییس‌جمهور به‌ خبرنگاران

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور اعلام کرد: هدیه دکتر احمدی نژاد به مناسبت روز خبرنگار کمک هزینه سفر به مشهد است که رقم نقدی آن برای خبرنگاران مجرد300 و متاهلین400 هزار تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۱۹۳۳۹۷

محمدجعفر محمدزاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری به ایرنا گفت: همان گونه که در دیدار دکتر احمدی نژاد با اصحاب رسانه در روز 17 مرداد اعلام شد خبرنگاران رسانه‌ها با تایید وزارت ارشاد، هدیه‌ای از سوی رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرمی را برای مدیران رسانه ها ارسال کرد تا تعداد خبرنگاران خود را ارائه کنند و ظاهرا رسانه ها نیز این فرم را تکمیل و به اداره کل مطبوعات داخلی ارسال کرده اند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور افزود: بنا بر تصمیم اتخاذ شده خبرنگاران با توجه به مجرد و متاهل بودن، از رقمی معادل 300 و 400 هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برخوردار می شوند.

وی درباره زمان دقیق پرداخت هدیه رییس جمهوری، گفت: به محض ارسال اسامی مذکور از سوی وزارت ارشاد به نهاد ریاست جمهوری، هدایا تقدیم خبرنگاران می شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها