جام‌جم:‌ اولین کارگاه دانشجویی بین‌المللی با عنوان «صلح، دین ورسانه» به همت دانشکده صداوسیما آبان ماه امسال، همزمان با دومین همایش بین‌‌المللی دین و رسانه برگزارخواهد شد.به گزارش روابط عمومی دانشکده صدا وسیما، دکتر حسینی، رئیس دانشکده صدا و سیما هدف از برگزاری این کارگاه 2 هفته‌ای را که با حضور بیش از 40 دانشجوی ایرانی و خارجی در 3 بخش کارگاه مباحث نظری، کارگاه نقد و تحلیل و کارگاه عملی برپا می‌شود، آشنایی شرکت‌کنندگان با نحوه به کارگیری فناوری‌های رسانه‌‌ای در جهت اهداف صلح‌طلبانه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۹۲۸۳۰

بخش داستان هم به «دو قدم مانده به صبح» اضافه می‌شود

فارس: سعید بشیری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی دو قدم مانده به صبح از راه‌اندازی بخش داستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.وی با بیان این‌که خط‌کشی و حساسیت در بخش ادبیات داستانی شدید است، تصریح کرد: از قبل عید در پی راه‌اندازی بخش داستان هستیم، اما مشکل اصلی پیدا کردن مجری  کارشناسی است که   هم راحت  بتواند کارش را انجام دهد و هم بتواند مهمانان درجه یک به برنامه بیاورد، از جمله ویژگی‌هایی دانست که دنبالش هستند.

تبریزی داستانی‌ از داوود امیریان را سریال می‌کند

مهر: داستان بلند و نوجوانانه دوستان خداحافظی نمی‌کنند نوشته داوود امیریان توسط کمال تبریزی به سریال برگردانده می‌شود.داوود امیریان گفت: فیلمنامه این داستان را رضا مقصودی نوشته و من نیز امتیاز کار را واگذار کرده‌ام. قرار است کمال تبریزی این داستان را به مجموعه تلویزیونی تبدیل کند. این سریال احتمالا از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.این کتاب در دوره هشتم جشنواره کتاب سال دفاع مقدس (در بخش رمان و داستان‌های بلند کودک و نوجوان) مورد تقدیر قرار گرفت.

تاکید پوران درخشنده بر توجه بیشتر به سینمای مستند اجتماعی 

جام‌جم: پوران درخشنده، کارگردان سینما معتقد است که سینمای مستند اجتماعی در ایران به فراموشی سپرده شده است.

درخشنده افزود: جایگاه سینمای اجتما عی بویژه در حوزه بررسی آسیب‌های اجتماعی در ایران بسیار کمرنگ است و این در حالی است که رشد انحرافات اجتماعی در جامعه منجر به آسیب یا جرم می‌شود.

کارگردان فیلم رویای خیس افزود: بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان ایرانی هنوز ناشناخته و مبهم است و بسیاری از جرم‌هایی که توسط این قشر بوقوع می‌پیوندد ناشی از نداشتن آگاهی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها