رادیو قرآن: در برنامه «زندگی با قرآن» دکتر جلالی ساعت 9 صبح به بررسی مباحث روان‌شناسی خانواده به استناد آیات و روایات می‌پردازد. «مروارید احکام» برنامه دیگری است که ساعت 45/17 به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجری موضوع آشنایی نسل نوجوان و جوان را با مسائلی که در دوران بلوغ برای آنها اتفاق می‌افتد و تکلیفی که به عهده آنهاست، بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۸۸۶۰۴

استغفار از نگاه امام جواد(ع)‌

رادیو معارف: ساعت 30/11 آیت‌الله استادی در برنامه «بر بال سخن» درباره موضوع استغفار از نگاه امام جواد(ع)‌ سخنرانی می‌کند و حجت‌الاسلام والمسلمین وحدتی بشیری، ساعت 50/18 در برنامه فقه در آیینه پژوهش، به بررسی پایان‌نامه‌های فقهی با موضوع مالکیت فکری می‌پردازد.

عملکرد کمیسیون روابط عمومی بانک‌ها

رادیو فرهنگ: در برنامه «جامعه ایران» ساعت 7 صبح موضوع پاسداشت منابع طبیعی در سفرهای تابستانی بررسی می‌شود. برنامه «هنر هشتم» هم ساعت 11 با حضور محمدرضا غفوری‌فرد، دبیر کمیسیون روابط عمومی بانک‌ها و هوشمند سفیدی، عضو انجمن روابط عمومی‌ها به اطلاع‌رسانی از عملکرد کمیسیون روابط عمومی بانک‌ها، تصمیم‌گیری و افق پیش رو می‌پردازد. «هفت اقلیم» برنامه دیگری است که ساعت 20/19 با دعوت از ملیحه سعیدی آهنگساز و نوازنده قانون به بررسی آهنگسازی و تک‌نوازی آثارش می‌پردازد. برنامه «حماسه جاویدان» هم امشب ساعت 23 به مناسبت چهلمین روز درگذشت نادر ابراهیمی، نویسنده و فیلمنامه‌نویس با دعوت از مصطفی رحماندوست و شکوفه لطفی درباره شخصیت هنری ابراهیمی گفتگو می‌کند.

بیمه‌های رایگان منازل

رادیو تجارت: برنامه «امید ایران» در ادامه برنامه‌های قبلی خود به بررسی پتانسیل‌های تجاری و اقتصادی استان گیلان می‌پردازد. رئیس سازمان بازرگانی استان گیلان امروز ساعت 11 مهمان این برنامه است و به پرسش‌های شنوندگان پاسخ می‌دهد. «سوی توسعه» برنامه دیگری است که ساعت 35/11 به بررسی شرکت‌های پتروشیمی در بورس براساس اصل 44 قانون اساسی می‌پردازد،‌ مهدی آقاجانی عضو هیات مدیره پتروشیمی، دکتر زادمهر، معاون شرکت پتروشیمی و دکتر بیژن عبدی درباره موضوع برنامه گفتگو می‌کنند. برنامه «سرمایه فردا» هم ساعت 15/13 به بررسی موضوع بیمه‌های رایگان منازل می‌پردازد. حسینی مقدم، کارشناس بازار بورس و اوراق بهادار و براتی‌، معاون فیزیکی آتش‌نشانی از مهمانان این برنامه‌اند.

تاثیر متقابل سینما و ورزش

رادیو ورزش: برنامه «جهان ورزش» امروز ساعت 9 صبح به طور زنده به گفتگو با مسوولان فدراسیون فوتبال و آخرین خبرهای اردوی تیم ملی فوتبال در اسپانیا می‌پردازد. آخرین اخبار دنیای فوتبال و بررسی هفته دوم مسابقه‌های لیگ برتر فوتبال از موضوع‌های این برنامه است. «صدا، حرکت» برنامه دیگری است که امروز ساعت 30/14 به بررسی ارتباط سینما و ورزش و فیلم‌هایی که در قالب ورزش ساخته شده، می‌پردازد. تحلیل فیلم‌های ورزش و تاثیر متقابل سینما و ورزش بخش دیگری از این برنامه است.

مراقبت‌ از پروتزهای دندانی

رادیو سلامت: در برنامه «فراسو» امروز ساعت 15/8 دکتر طبری، د ندانپزشک درباره موضوع مراقبت از پروتزهای دندانی بحث می‌کند و ساعت 11 هم در برنامه «صدای مشاور» دکتر صفت، متخصص روان کودک به بررسی ADHD  می‌پردازد.

شرحی بر کتاب گاهی به آسمان نگاه کن‌

رادیو گفتگو: احمد خالصی و غلامرضا جهانی‌مقدم در برنامه «اندیشه‌های روبه‌رو» به بحث و بررسی درباره کتاب «گاهی به آسمان نگاه کن»  می پردازند که ساعت 45/22 می‌توانید بشنوید و در برنامه «نقد اقتصادی» نیز می‌توانید بررسی ساختارهای نوین اقتصادی را به کارشناسی مسعود دانشمند، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و مهدی پازوکی اقتصاددان بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها