حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم، معاون مجلس و امور استان‌های سازمان در نشستی با رئیس و مدیران مرکز صبا از تلاش‌های انجام شده در این مرکز برای تولید انیمیشن قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۸۸۰۶۰
در این دیدار، معاون مجلس و امور استان‌های سازمان صدا و سیما اظهار امیدواری کرد با ادامه همین روند تولید تا 2 سال دیگر از خرید محصولات انیمیشن دنیا بی‌نیاز شویم و در این زمینه نیز به خودکفایی برسیم.

در این دیدار وی با پیشنهاد برگزاری یک جشنواره بین‌المللی انیمیشن با کمک معاونت مجلس و امور استان‌ها به مرکز صبا، خواستار همکاری بیشتر مرکز صبا برای بسترسازی تولید انیمیشن با حمایت این مرکز برای آموزش نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و نویسندگی فیلمنامه انیمیشن شد.

موسوی‌مقدم با اشاره به صنعت تولید انیمیشن، خواستار سرمایه‌گذاری مناسب در این بخش شد و انیمیشن را محمل خوبی برای انتقال مفاهیم به کودکان و نوجوانان دانست و از مرکز صبا خواست با حمایت بیشتر از مراکز استان‌ها آنها را در جهت ساخت مجموعه‌هایی با موضوعات قومی، محلی و بومی استان‌ها یاری کند.

در این دیدار، مقصود نعیمی‌ذاکر، رئیس مرکز صبا نیز با ارائه گزارشی از تولیدات 2 سال اخیر با زمان 450 ساعت و ارسال این مدت انیمیشن‌های تولیدی داخل به شبکه‌های سراسری و استانی سخن گفت. نعیمی‌ذاکر از برگزاری جشنواره بین‌المللی با حمایت معاونت مجلس و امور استان‌ها گفت، آماده همه‌گونه حمایت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مراکز استان‌ها در جهت تولیدات با کیفیت مناسب هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها