آمار تکان دهنده در انگلیس؛

جرم با چاقو هر روز 60 قربانی می‌گیرد

ساندی تلگراف در گزارشی اعلام کرد بیش از 20 هزار مورد جرم با چاقو در طول سال گذشته در انگلیس رخ داده است. این آمار حاکی است در طول 24 ساعت 6 نفر و روزانه 60 نفر در اثر حمله با چاقو در انگلیس کشته یا زخمی می شوند.
کد خبر: ۱۸۷۹۸۳
مساله جرم و جنایت با چاقو در انگلیس در طول یکسال اخیر به شدت افزایش یافته است و به معضلی نگران کننده تبدیل شده است.

سیاستمداران انگلیس این مساله را "تکان دهنده" توصیف کرده و برای حل این مشکل از نخست وزیر، گوردون براون کمک خواسته اند.

پلیس اسکاتلند یارد در گزارشی بی سابقه اعلام کرد فقط در هفته گذشته هر 24 ساعت 6 نفر بر اثر حمله با چاقو به قتل رسیده اند.

گوردون براون نخست وزیر انگلیس از "سر یان بلر" کمیسر پلیس پایتخت خواست تا هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند. وی به پلیس اسکاتلندیارد تاکید و اصرار کرد پلیس نیروهای جدیدی را برای تفتیش بدنی مشتریان کافه ها و کلوپ ها به کار گیرد تا اگر احتمالا چاقو یا اسلحه با خود حمل می کنند، با آنها برخورد شود.

ساندی تلگراف در اطلاعاتی که از پلیس انگلیس و ولز  فراهم کرده است در گزارشی اعلام کرد؛ در طول یکسال گذشته 20803 مورد قتل با چاقو در انگلیس ثبت شده که برابر 56 قتل در روز است و اگر اسکاتلند و ایرلند شمالی را نیز به آن اضافه کنیم، این آمار بالاتر خواهد رفت.

لندن، منچستر، میدلند جنوبی، یورکشایر جنوبی، و مرسیساید مناطقی هستند که بالاترین آمار جرم و جنایت را در انگلیس دارند.

بر طبق آمار پلیس، سالیانه در انگلیس به طور متوسط  100هزار مورد دزدی، 20 هزار مورد جراحت شدید، و 800 قتل به ثبت رسیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها