رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد:

عزم رسانه ملی برای جهانی شدن پیام غدیر

در مراسم افتتاحیه همایش غدیر، نوآوری و شکوفایی در قم عنوان شد

رسوخ فرهنگ غدیر در نسل جوان‌

قم - خبرنگار جام‌جم: همایش غدیر، نوآوری و شکوفایی دیروز در مراسمی با حضور آیت‌الله خزعلی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدخاتمی در تالار معصومیه استانداری قم افتتاح شد. آیت‌الله خزعلی در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه واقعه غدیر در نزد بزرگان دین گفت: جایگاه ویژه غدیر امروز به مردم نیز انتقال یافته به طوری که طی 2 سال پیام تبریک روز عید غدیر از 700 پیامک به 9 میلیون پیامک در سال گذشته افزایش یافته است. به گفته وی، این نشانه رسوخ فرهنگ غدیر در بین مردم بویژه نسل جوان جامعه است.
کد خبر: ۱۷۴۸۴۴

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: عید نوروز عید شکوفایی طبیعت و عید غدیر عید دین و امامت است و باید به عید غدیر بیش از عید نوروز اهمیت دهیم.

سیداحمد خاتمی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت عید غدیر نباید اختصاص به یک روز در سال داشته باشد و بنیاد بین‌المللی غدیر باید نهادی باشد برای معرفی مظلومیت حضرت علی (ع)‌ و ائمه اطهار (ع)‌ و فعالیت خود را در تمام طول سال و در میان شیعیان سراسر جهان گسترش دهد.

استاندار قم نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت و جایگاه غدیر در فرهنگ تشیع بر لزوم معرفی هر چه بیشتر شخصیت امام علی (ع)‌ در جامعه تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها