فیلمبرداری فیلم «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی در تالش ادامه دارد. گروه سازنده این فیلم 5 اردیبهشت به تالش رفتند تا سکانس‌های باقیمانده این فیلم را که در بندر زبولون اتفاق می‌افتد، فیلمبرداری کنند. به گفته مجتبی فرآورده، تهیه کننده ملک سلیمان، فیلمبرداری این سکانس‌ها تا 15 روز دیگر به پایان می‌رسد و گروه به تهران بر می‌گردند تا کار را در دکور شهر اورشلیم که در شهریار ساخته شده است پی‌گیرند. البته قرار بود سکانس‌های شهر اورشلیم نیمه‌های آذر سال گذشته آغاز شود اما این اتفاق نیفتاد و ادامه کار به بهار امسال موکول شد، فرآورده دلیل این تعویق را بدی شرایط آب و هوا در زمستان سال گذشته ذکر کرد.
کد خبر: ۱۷۱۶۶۸
فرآورده معتقد است، نباید شرایط ساخت فیلم ملک سلیمان را با بقیه فیلم‌ها مقایسه کرد و توقع داشت این فیلم در زمان معمولی مراحل تولید را طی کند. ملک سلیمان از معدود فیلم‌هایی است که در ساخت آن از تکنیک‌های رایانه‌ای گسترده‌ای استفاده می‌شود. از این تکنیک در ساخت برخی از دکورها، نمایش معجزات حضرت سلیمان، ارتباط با اجنه، به تسخیر در آوردن باد و... استفاده می‌شود. طراحی این تکنیک‌ها به عهده یک تکنسین هنگ‌کنگی به نام لئولو است.

در فیلم ملک سلیمان که تیر ماه سال گذشته مقابل دوربین رفت، امین زندگانی نقش حضرت سلیمان را بازی می‌کند و الهام حمیدی ایفاگر نقش همسر اوست. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به محمود پاک‌نیت، حسین محجوب، ارژنگ امیرفضلی، مهدی فقیه، علیرضا کمالی‌نژاد، باقر صحرارودی، زهرا سعیدی و... اشاره کرد.

ملک سلیمان با سرمایه‌گذاری بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود، حمید خضوعی‌ابیانه، فیلمبرداری آن را انجام می‌دهد، بهروز معاونیان صدابردار آن است و عبدالحمید قدیریان مدیریت هنری آن را عهده دار است. حسین مویینی هم همزمان با فیلمبرداری تدوین ملک سلیمان را انجام می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها