گروه حوادث:‌ مردی که با تاسیس یک شرکت دروغین، اقدام به تهیه و فروش فلزیاب به غارتگران میراث فرهنگی می‌کرد، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش گزارشی از سوی ماموران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران مبنی بر این که مردی با تاسیس یک شرکت دروغین اقدام به تهیه و فروش فلزیاب (گنج یاب) به افراد مختلفی می‌کند، به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران ارسال شد. به دنبال این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران تحقیقات ویژه‌ای را در این زمینه آغاز کردند و پس از شناسایی محل اختفای متهم، او را در محله شریعتی تهران شناسایی و دستگیر کردند که تعدادی دستگاه فلزیاب از وی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۶۹۰۶۱
با انتقال متهم به مرکز پلیس، وی مورد بازجویی قرار گرفت و به تهیه و فروش دستگاه‌های فلزیاب (گنج‌یاب)‌ اعتراف کرد. متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: من از سال 74 به مدت چند سال در یک شرکت ساخت دستگاه‌های فلزیاب کار می‌کردم تا این که 8 سال قبل از محل کارم استعفا کردم و با استخدام چند نفر در مکانی اجاره‌ای، به ساخت و فروش دستگاه‌های فلزیاب مشغول شدم.

بنابر این گزارش، از سوی بازپرس گلی‌پور، رئیس شعبه 8 دادسرای ناحیه 5 تهران برای متهم قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی خریداران دستگاه‌های فلزیاب که عمدتا حفاران غیرمجاز هستند، ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها