کاهش 25 درصدی فیلم های جشنواره ترایبکا

برگزار کنندگان جشنواره فیلم ترایبکا با کاهش 25 درصدی فیلم‌های پذیرفته شده برای دوره هفتم این جشنواره، به انتقاداتی که نسبت به بزرگ شدن بیش از حد و دور شدن آن از اهداف اولیه‌اش ابراز شده بود ، پاسخ مثبت دادند.
کد خبر: ۱۶۳۸۳۱
به گزارش هالیوود ریپورتر ، روز گذشته برنامه‌های این جشنواره اعلام شد و بر اساس آن قرار است امسال 122 فیلم بلند در ترایبکا به نمایش درآید.

این در حالی است که سال گذشته 159 فیلم در جشنواره ترایبکا حضور داشتند و پیتر اسکارلت ، دبیر هنری جشنواره با اشاره به این که جشنواره‌ها در سراسر جهان مدام بزرگ‌تر می‌شوند ، به اهداف تاسیس این جشنواره در نیویورک اشاره کرد و گفت: جشنواره به عنوان پاسخی به حادثه یازدهم سپتامبر آغاز شد و به همین دلیل ما به آنچه مردم می‌گویند توجه می‌کنیم.

امسال 12 فیلم داستانی و 12 مستند در دو بخش مستقل با یکدیگر رقابت می‌کنند و 21 فیلم هم در بخش اسپات‌لایت به نمایش درمی‌آیند.

اسکارلت همچنین با اشاره به گرایش جشنواره ترایبکا به فیلمسازان جوان به این موضوع اشاره کرد که در این دوره، از میان 145 فیلمساز که با فیلم‌های‌شان در این رویداد شرکت می‌کنند ، 66 نفر نخستین فیلم بلندشان را ساخته‌اند.

24 فیلم حاضر در دو بخش رقابتی ، از 18 کشور جهان می‌آیند و از جمله فیلم‌های مهم این دوره می‌توان به کمدی نوجوانانه شین میدوز با عنوان «سامرز تاون» ، مستند «دو مادر» به کارگردانی رزا فون پران‌هیمس ، «احمق‌ها و فرشتگان» ، کمدی سیاه بیل پلیمپتون انیماتور برجسته آمریکایی و فیلم جدید ماریو ون پیبلز اشاره کرد.

هفتمین جشنواره ترایبکا روز 23 آوریل با نمایش فیلم «مامان کوچولو» ساخته مایکل مک‌کالر افتتاح می‌شود و تا چهارم می ادامه خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها