اختلاف حساب رنگ خون گرفت

به دنبال نزاع 2نفر در شرق تهران ، جوان 24ساله ای با اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. بازپرس محمد شهریاری با اشاره به این حادثه به «جام جم » گفت : به دنبال گزارش ماموران انتظامی کلانتری 127مبنی بر نزاع در مجیدیه خیابان 16متری دوم که منجر به قتل جوان 24ساله ای به نام سروژ شده بود موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد عامل جنایت فردی با هویت مجتبی است که پس از اختلاف بر سر خرید و فروش یک دستگاه دوربین به سوی مقتول که از اقلیت های مذهبی است حمله ور شده و او را به قتل رسانده و دست یک عابر را نیز مجروح کرده است .
کد خبر: ۱۶۲۴۴۴

 بازپرس ویژه قتل تهران افزود: پس از فرار متهم جستجو برای یافتن وی آغاز و سرانجام مشخص شد، عامل جنایت در کارگاه پدرش مخفی شده است . بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تصریح کرد: با به دست آمدن اطلاعات مربوط به مخفیگاه متهم ، ماموران به محل عزیمت و او را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد، پس از اختلاف حساب مالی با مقتول به مشاجره پرداخته و او را به قتل رسانده است . بازپرس جنایی افزود: با صدور قرار قانونی ، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران شعبه 10پلیس آگاهی قرار گرفت تا در این ارتباط تحقیقات تکمیلی انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها