ببینید | بقایی در پاسخ به سؤال خبرنگارجام‌جم:آماده گفتگوی همه جانبه با کشور‌های منطقه هستیم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران در خصوص اظهارات نخست وزیر قطر مبنی بر برگزاری نشست امنیتی ایران و کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس گفت: ما همیشه گفته‌ایم با کشور‌های منطقه به عنوان همسایگان دائمی باید بتوانیم سازوکار‌های مبتنی بر احترام و تفاهم متقابل ایجاد کنیم و به این اصل همچنان پایبند هستیم.
کد خبر: ۱۵۵۷۰۸۶

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، وی در پاسخ به سؤال خبرنگار جام جم  با بیان اینکه قبلا خودمان پیشنهاد کرده بودیم گفت‌و‌گو صورت بگیرد، افزود: از هر ابتکاری در راستای تقویت و تأمین امنیت دسته جمعی در منطقه بدون مداخله و حضور نیرو‌های نظامی بیگانه که نشان دادند حضورشان جز ناامنی و تفرقه و جنگ چیزی به بار نمی‌آورد هستیم و آماده‌ایم در همه زمینه‌ها با کشور‌های منطقه گفت‌و‌گو کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها