شبکه های تلویزیونی در ایام پایانی این هفته نیز با برنامه های نمایشی مختلفی به استقبال مخاطبان خود می آیند.
کد خبر: ۱۵۳۴۶۰

فیلم های زودیاک ، زوج خنده دار، بازی با مرگ ، چهار شگفت انگیز 2 ، بازگشت ، زیارت و سریال نمایشی شهریار در تعطیلات آخر هفته از شبکه های مختلف سیما روی آنتن می رود.
به گزارش خبرنگار ما فیلم سینمایی بازگشت روز جمعه دوم آذر ساعت 15.50 از شبکه یک روی آنتن می رود. این فیلم به کارگردانی رضا شالچی و بازی حدیث فولادوند، رامبد شکرآبی و اشکان خطیبی داستان زوجی جوان به نام ناهید و مظلوم است که با مشکلات مالی دست به گریبان هستند. آنها در منزل قمرخانم و آقا مراد مستاجرند. حمید برادر ناهید که او هم مشکلات مالی دارد به اتفاق مظلوم تصمیم می گیرند دست به کاری بزنند تا از این وضع نجات یابند. جمعه بعد از ظهر هم می توانید از شبکه دو سیما شاهد فیلم سینمایی بازی با مرگ به کارگردانی نگ سی یون باشید. این فیلم بعد از مرگ بروس لی در سال 1981 به مدت 86 دقیقه ساخته شد و در آن بروس لی ، تای چانگ کیم ، جاینگ لی هوانگ و روی هوران به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم درباره بیلی لو از ستاره های هنرهای رزمی است که به قتل می رسد. بابی برادر او به کره می رود و در دنیای زیرزمینی جنایتکاران قاتلان برادر خود را پیدا می کند. این فیلم به دنبال بازی مرگ ساخته شد.
فیلم سینمایی چهار شگفت انگیز 2 از تولیدات سال 2007 را هم می توانید پنجشنبه اول آذر ساعت 20.15 از شبکه سه تماشا کنید. این فیلم دنباله ای بر فیلم چهار شگفت انگیز است که سال 2005 ساخته شد. هر دو فیلم با اقتباس از یک قصه مصور به همین نام جلو دوربین رفت که این قصه مصور را نخستین بار در نوامبر 1961 استن لی و جک کربی خلق کردند. این دو فیلم را تیم استوری کارگردانی و در آن یوان گروفود، جسیکا آلبا، کریس اوانز، مایکل چیکلیس و کری واشینگتن نقشهای خود را در فیلم اول تکرار کرده اند.
فیلم سینمایی پلیس جسور محصول سال 1979 به کارگردانی ژرژ لوتنیه جمعه دوم آذر ساعت 15.10 از شبکه سه تکرار می شود. در فیلم پلیس جسور ژان پل بلموندو، ژرژ گره ، ژان فرانسوا بالمیه و کلود بروسه بازی کرده اند و داستان آن درباره پلیسی است که دخترش ربوده شده و او شخصا وارد عمل می شود.فیلم سینمایی زودیاک هم روز جمعه دوم آذر در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سه روی آنتن می رود. این فیلم ساخته دیوید فینچر فیلمساز مطرح امریکایی است و در سال 2007 بر مبنای مجموعه کتاب های غیرداستانی زودیاک نوشته رابرت گری اسمیت ساخته شده و در آن جیک جیلنهال ، مارک روفالو و رابرت داونی جونیر، نقش آفرینی کرده اند.
فیلم درباره قاتل زنجیره ای معروف به زودیاک است که اواخر دهه 1960 در منطقه سانفرانسیسکو با قتل های پی در پی شهر را در وحشت فرو برد. او با ارسال نامه هایی رمزی به روزنامه ها و رسانه ها به این وحشت بیشتر دامن زد. زودیاک داستان مردان و زنانی است که برای دستگیر کردن این قاتل معروف وارد عمل شدند. این قضیه تا به امروز حل نشده و پرونده همچنان باز است.
فیلم سینمایی قول هم روز جمعه دوم آذر در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار سیما پخش می شود. این فیلم را ژان پی یر و لوک داردن با حضور ژرمی رنیه ، الیور گورمه ، آسیتا اودراگو و فردریک بودسون ساختند. فیلم قول محصول مشترک بلژیک و فرانسه است و داستان درباره پسر بچه ای به نام ایگور است. او شاهد کارگرانی است که به طور غیرقانونی توسط پدرش استخدام شده اند. یکروز یکی از کارگران از ارتفاع سقوط می کند و...
فیلم سینمایی زیارت به کارگردانی صادق کرمیار و با حضور بازیگرانی چون اردلان شجاع کاوه ، ستاره اسکندری و حسن جوهرچی دوم آذر ساعت 13.30 از شبکه تهران پخش می شود. این فیلم داستان مردی است که برای رسیدن به طلب خود و یافتن فرد بدهکار عازم سفر می شود. او به مشهد می رود تا مرد بدهکار را بیابد. در این سفر زائران دیگری را می بیند که هر کدام به امید کرامتی از امام رضا (ع) عازم زیارت شده اند. سرنوشت این آدمها به هم گره می خورد و ماجراهایی در داستان رخ می دهد.
سریال شهریار نیز جمعه شب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این سریال ساخته کمال تبریزی است و داستان آن درباره زندگی شاعر معاصر ایران شهریار است. داستان از کودکی شهریار آغاز می شود و در ادامه زندگی شهریار را در مقاطع مختلف مرور می کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها