به گزارش جام جم آنلاین، سید سعید شاهرخی در آئین تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان، اظهار داشت: اصالت و مهماننوازی مردم استان در ایام نوروز قابلتقدیر است.
وی گفت: لرستان میبایست بهعنوان مقصد گردشگری در داخل و خارج کشور معرفی شود.
استاندار لرستان، افزود: گفتمان، کلیدواژهها و ظرفیتهای استان باید بیشتر پردازش شوند.
شاهرخی با بیان اینکه در سفرهای نوروزی عدد و رقمی که وارد حسابهای مراکز گردشگری شده هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: امسال برای مردم استان پر از خبرهای نشاطآور و مثبت است.
وی بیان داشت: با جدیتی که از فرمانده سپاه و همچنین با تأمین اعتباری که صورتگرفته است امسال پادگان امام حسین (ع) و سپاه به محل جدید جابهجا خواهد شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند