بار دیگر ماهیت تروریستی شبکه صهیونیستی اینترنشنال در صداوسیما افشا شد

می‌گویند رسانه! بخوانید پایگاه تروریستی

شبکه تلویزیونی اینترنشنال از بدو تشکیل به‌عنوان یک تروریست رسانه‌ای در‌خدمت مقاصد شوم اربابان خود است و به‌همین خاطر مزدبگیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست.
کد خبر: ۱۴۷۵۹۷۹
نویسنده رسول شمالی‌ روزنده - گروه رسانه

این شبکه معاند در جریان‌های گوناگون فتنه در ایران اسلامی با ابزار رسانه‌ای و تروریستی بطور مداوم با ارائه راهکارهایی جهت آشوب و خرابکاری در داخل کشور فعالیت داشته و زمینه به خاک‌و‌خون کشیده‌شدن قشرهای مختلف مردم را فراهم آورده است.

شبکه فارسی‌زبان اینترنشنال با همراهی سلطنت‌طلبان فراری و ضدانقلابیون هم‌چنان تلاش می‌کند که با فضاسازی و ایجاد بلوا و آشوب به خیال خام خویش به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و در‌همین راستا با فریب‌دادن برخی از جوانان و عناصر خودفروخته سعی دارد که بار دیگر جای پایی برای عرض اندام خود فراهم نماید. 

در نمازجمعه اخیر که به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد این شبکه شیطان‌صفت با فضاسازی‌های مختلف و دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی‌ها تلاش کرد از حضور بی‌شمار مردم و نمازگزاران جلوگیری کند که این فتنه جدیدش هم راه به جایی نبرد. در‌واقع در نطفه خفه شد و رسوایی تازه‌ای برای آن به بار آورد. 

ترورهای زبانی
یکی از کارشناسانان و مجری شبکه صهیونیستی اینترنشنال در برنامه‌ای جواز بی‌شرمانه برای کشتار ایرانیان را صادر کرد. مضمون سخنان‌شان این بود که «ما با اسرائیل مشکلی نداریم. نتانیاهو مصلای تهران را هدف قرار دهد؛ اگر جمعیت شرکت‌کننده در نماز جمعه را هدف قرار دهد بهتر و آسیبش برای آیندگان کمتر است.» با وجود فراوانی این‌گونه اظهار‌نظرهای تروریستی، اینترنشنال به دستاویز جدیدی برای منحرف‌کردن افکار عمومی و مظلوم‌نمایی چنگ زده است و علیه رسانه‌ ملی تبلیغات می‌کند. 
ماجرا چه بود؟

در رسانه‌ملی، روز جمعه ۱۳ مهرماه به‌هنگام پوشش زنده نمازجمعه از مصلی امام خمینی(ره) در تهران که توسط مقام معظم رهبری اقامه شد، مجری شبکه سه با‌اشاره به جمله یکی از مجریان بیان کرد «فکر کنم شبکه ایران‌اینترنشنال خیلی تمایل دارد که هدف موشک‌های نقطه‌زن ما قرار بگیرد.» همین دستمایه‌ای شد تا این شبکه وابسته به رژیم صهیونیستی بلوای خبری ایجاد کند و با هراس از موضع‌گیری‌های مجری تلویزیونی صداوسیما، سمت‌و‌سوی برنامه‌های خود را به تحلیل بر روی این مسأله ببرد. در‌همین رابطه با تعدادی از عناصر ضد‌انقلاب و برخی از افراد وابسته به رژیم منحوس پهلوی و عناصر خودفروخته داخلی و خارجی به تحلیل و بررسی صحبت‌های مطرح‌شده یکی از مجریان تلویزیون در رسانه‌ملی پرداخت. هم‌چنین تلاش کرد با ایجاد فضای رعب و وحشت در بین برخی از مسئولان امنیتی انگلیس، ضمن تحریک آنها نسبت به ایران، نا‌امن بودن محل دفتر فعالیت‌اش در لندن را بزرگ‌نمایی کند و نیز خواهان موضع‌گیری دولت بریتانیا در این مورد شد. بر روشن‌اندیشان پوشیده نیست، شبکه تروریستی اینترنشنال هم‌چنان به فتنه‌جویی‌ها و فعالیت‌های ضدانقلابی و ضد‌ایرانی اش ادامه می‌دهد و مستحق شنیدن صحبت‌های مطرح‌شده است چراکه تاکنون به‌عنوان ابزار تروریستی زیر دست استکبار جهانی عمل کرده است. حتی در مورد موضوع فلسطین و غزه هم با سکوت و خط‌دادن‌های انحرافی، موجب شهادت هزاران انسان بی‌گناه و برخی از فرماندهان حزب‌ا... و مستشاران ایران اسلامی شده است. 

این رسانه نیست
حرکات و فعالیت‌‌های این رسانه به‌هیچ وجه در‌قالب یک رسانه نیست و خود این شبکه تلویزیونی حالا احساس خطر کرده است، چون امکان تعطیلی فعالیت این شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای هم وجود دارد و با این سروصداهای بی‌جا در‌واقع می‌خواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و خود را از این فلاکت نجات دهد و با دست پیش گرفتن، خود را از جرم مبری سازد. رسانه‌های آزاده دنیا دریافته‌اند که این شبکه جاسوسی و غیر‌رسانه‌ای به‌دنبال تامین اهداف و ماموریت‌های شوم استکبار جهانی، آمریکا، انگلیس و رژیم پوشالی صهیونیستی است؛ برای آنها فعالیت می‌کند و هرگز بدنبال رسالت رسانه‌ای نبوده است. این شبکه ضد‌ایرانی در‌واقع یک پایگاه رسانه‌ای جاسوسی و ضد‌بشری در لندن است که متاسفانه به‌راحتی و در‌کمال آزادی به فعالیت‌های تروریستی اش در خاک بریتانیا ادامه می‌دهد و این حق برای ایران محفوظ است که ابتدا از طریق رایزنی با دولت انگلیس از فعالیت این سازمان تروریستی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران فتنه‌گری و کارهای ضد انقلابی انجام می‌دهد، در خاک انگلیس جلوگیری کند.

این شبکه معاند تلویزیونی علی‌رغم همه توصیه‌ها و هشدارهایی که به او می‌شود، بدون اعتنا در همان مسیر تروریستی حرکت می‌کند و به یاوه‌گویی، دروغ‌ پراکنی و شایعه‌سازی ادامه می‌دهد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها