رزرو هتل ترابزون پارک ددمان

زیبایی‌های ترکیه تنها به شهرهایی مانند استانبول، آنکارا و آنتالیا محدود نمی‌شود. شهرهای دیگری مانند ترابزون هم طرفداران خود را برای سفری به یادماندنی دارند. این شهرها مملو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی هستند و در همین راستا، هتل‌هایی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. اکثر این هتل‌ها با امکانات و خدمات فراوانی همراه هستند که هتل ترابزون پارک ددمان یکی از آن‌ها است. در این مطلب می‌‎توانید اطلاعات کاملی در مورد خدمات و رزرو هتل ترابزرون به دست آورید؛ زیرا ایرانی‌های زیادی در پی سفر به آن هستند.
کد خبر: ۱۴۷۳۷۱۲

رزرو هتل ترابزون پارک ددمان

معرفی هتل پارکگ ددمان ترابزون

از سری هتل‌های ۴ ستاره ترابزون می‌توان پارک ددمان را نام برد که در منطقه‌ای لوکس و دیدنی واقع شده است. معماری این هتل در نوع خود فوق‌العاده است و مسافران گویی وارد بنای کاخ مانندی می‌شود. البته سبک معماری کلی ترابزون نیز به همین صورت است و این سفری دلپذیر را برایتان به دنبال خواهد داشت. یکی از دلایل محبوبیت این هتل، قرار داشتن در حاشیه دریای سیاه است؛ بنابراین در هر طبقه‌ای از آن می‌توانید چشم‌اندازی از این دریا را شاهد باشید. ضمنا تماشای محیطی از شهر نیز توسط این هتل امکان‌پذیر است.

هتل ترابزون تنها حدود ۵۰۰ متر با ساحل کاسوستو، یکی از زیباترین سواحل ترکیه فاصله دارد و با پای پیاده نیز به سادگی می‌توان به آن رسید. رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف هتل واقع هستند تا خیلی راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ هر چند خود این هتل نیز چنین امکاناتی را در اختیار مردم قرار می‌دهد. اگر سری به نظرات کاربران در فضای مجازی پیرامون این هتل بزنید، اکثر آن‌ها به دنج و آرامش‌بخش بودن آن اشاره کرده‌اند.

رزرو هتل ترابزون پارک ددمان

برای رفتن به فرودگاه این شهر نیز چالش بزرگی در پیش ندارید. فاصله هتل تا فرودگاه تنها ۷ کیلومتر است و در عرض چند دقیقه با خودرو به آن خواهید رسید. مرکز خرید فروم ترابزون هم که طرفداران زیادی دارد، تنها در ۹ کیلومتری این هتل واقع شده است. از این هتل تا کلیسای نجات دهنده ترابزون برای بازدید و همچنین موزه ترابزون تنها ۱۲ کیلومتر فاصله است. همه این مزایا، پارک ددمان را به هتلی جذاب‌تر تبدیل می‌کند.

رستوران و کافه هتل ترابزون

در خصوص رزرو هتل ترابزون بد نیست با رستوران و کافه آن هم آشنا شوید. با وجود این که مسافران می‌توانند صبحانه خود را در اتاقشان میل کنند، اما وعده صبحانه نیز در این رستوران سرو شده و از تنوع خوبی برخوردار است. شهرت صبحانه‌های ترکی این رستوران باعث شده کاربران حتی به رستوران‌های دیگر فکر هم نکنند. سایر وعده‌های غذایی این رستوران نیز تنوع فوق‌العاده‌ای دارند و دست مسافران برای انتخاب کاملا باز است. برخی وعده‌های غذایی این رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و همین جذابیت‌های زیاید را در پی دارد. گفتنی است در کافه هتل پارک ددمان نیز نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

رزرو هتل ترابزون پارک ددمان

 

بررسی خدمات هتل ترابزون پارک ددمان

از جمله مهم‌ترین خدمات هتل ترابزون، نباید موارد زیر را از یاد برد:

  • این هتل از یک کتابخانه بسیار بزرگ بهره‌مند بوده و استفاده از خدمات آن برای مسافران کاملا آزاد است. بنابراین مسافران نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای مطالعه کتاب‌های مورد علاقه خود نخواهند بود.
  • هتل یک فروشگاه کوچک را در دل خود جای داده است که انواع خوراکی‌ها را به عنوان سوغاتی یا برای استفاده شخصی به مسافران عرضه می‌کند. تنوع محصولات این فروشگاه نیز بالا است و مردم را از خرید از اماکن دیگر بی نیاز می‌کند.
  • خدمات تاکسی این هتل به صورت شبانه‌روزی در دسترس قرار دارد. این یعنی مسافران برای رفتن به مناطق دیگر و همچنین فرودگاه در زمان بازگشت از سفر نیازی به سرویس‌های حمل و نقل دیگر نخواهند داشت.
  • در هتل ترابزون یک مغازه کادویی نیز به چشم می‌خورد تا انواع کادوها را بتوان برای دیگران تهیه کرد.
  • از آن جایی که این هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد، امکان استفاده از امکانات تفریحی فراوانی مانند قایق سواری، جت اسکی و موارد این چنینی برایتان فراهم است.
  • اتاق‌هایی برای برگزاری جلسات در این هتل یافت می‌شود که روزانه محل برگزاری کنفرانس‌های مهمی است. این هم از سایر خدماتی است که تیم پارک ددمان به مردم ارائه کرده‌اند.
  • سایر خدمات این هتل مربوط به اتاق‌های اسپا و خدمات کپی و فکس می‌شود.

رزرو هتل ترابزون چگونه است؟

ترابزون از بهترین هتل‌های شهر را در خود جای داده است و پارک ددمان نیز یکی از آن‌ها است. این هتل از زمانی که ساخته شد مورد توجه کاربران زیادی بود و اکنون نیز تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است. برای رزرو اتاق‌های این هتل باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. یکی از آن‌ها تعداد اعضای همسفران شما بوده و دیگری نیز تعداد روزهایی است که مایل به اقامت در آن هستید. در بخش هتل‌های ترابزون در سایت علی بابا اطلاعات بیشتری را در مورد این اتاق‌ها به دست خواهید آورد. ضمن این که تصاویر فراوانی از آن‌ها در دسترس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها