نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح فارس

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در فارس، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۴۷۳۵۹۰

نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح فارس

به گزارش جام جم آنلاین،همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقردر فارس با برگزاری رژه پیاده و خودرویی، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
این مراسم صبح امروز در خیابان پاسداران  شیراز و در سایر شهرستان‌های فارس با حضور یگان‌های نمونه سپاه، بسیج، ارتش و فراجا برگزار شد.
امیر رضایی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رژه گفت: امروز نیرو‌های نظامی و انتظامی در دفاع از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد.
امیر رضایی ارشد نظامی ارتش در فارس از آمادگی نیرو‌های ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیرو‌های انتظامی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام و انقلاب خبر داد و افزود: امروز ایران هم در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و هم در اجرایی کردن ایده‌ها به تولید فاصله‌ها را کاهش داده ایم.
وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال ایثارگری و رشادت ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و افزود: شهدا با اهدا خون خود در دفاع از میهن اسلامی در تاریخ جاودانه شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها