نکو در تیررس یاغی!

انفجار در کمپ استقلال

اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد، افتاد و مهدی هاشمی‌نسب، شبانگاه در حمله‌ای بی‌سابقه به جواد نکونام او را در ظهر تهدید کرد و در شب وعده افشاگری داد. دوستان مهدی هاشمی‌نسب در حد فاصل دو مصاحبه به او توصیه کرده بودند به دلیل نان و نمکی که سال‌ها با نکونام خورده، سکوت کند.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۴۸
نویسنده رضا پورعالی - گروه ورزش
 
جواد نکونام نیز درخواست کرده بود تا باشگاه کاردرست راانجام دهدوسرانجام قرارداد مهدی هاشمی‌نسب را امضا کند اما تا او به خودش بیاید، دستیار سابق طاقت نیاورد و طی حمله‌ای،سخنانی همراه با افشاگری داشت. هاشمی‌نسب نه در یک رسانه رسمی که به شکل عجیبی در کلاب‌هاوس یکی ازکانال‌های رسمی استقلال حامی فرهاد مجیدی، علیه نکونام موضع گرفت. حالا همه چیز تمام شده به نظر می‌رسد، هر چند نزدیکان باشگاه استقلال می‌گویند نکونام شبیه این روزهارا درتابستان گذشته دید اما نزدیکانش آنگونه بحران را مدیریت کردند که هاشمی‌نسب مصاحبه نکرد و موضوع به خیر گذشت. همان روزها هم دقیقا اتفاقات حالا رخ داد. نکونام تازه آمده بود و مهدی هاشمی‌نسب دیرتر از همه آمد. یاغی به نزدیکانش گفته بودنکونام او را به تهران کشانده ولی قراردادش را نبسته‌اند. حالا بخوانید بخشی از حرف‌های او را که دقیقا مشابه همان سخنان سال گذشته است: «به نکونام گفتم خسته‌ام. استرس زیاد است. نمی‌توانم کار کنم. اصرار کرد. گفتم رقمی می‌گویم که باشگاه قبول نکند...رفتم باشگاه گفتم ۶ میلیارد می‌خواهم. سمیعی مدیرعامل باشگاه گفت باشه. قرارداد را آماده می‌کنیم بیا امضا کن. یک روز شد زنگ نزدند. دو روز شد. دیدم سرکاری است. زمینی ۱۶ساعت رانندگی کردم رفتم آبادان نزد خانواده‌ام. فردایش نکونام زنگ زد که با سمیعی قرار گذاشتم ببندی. گفتم بی‌خیال من شو. مادرم گفت کمکش کن، به کمک نیاز دارد. دوباره همان مسیر را ۱۶ساعت رانندگی کردم برگشتم تهران.» از این به بعد ماجرا جالب‌تر شد: «رفتم باشگاه، سمیعی نبود! زنگ زدم به نکونام که سمیعی نیست. گفت خودم زنگ می‌زنم سمیعی که زنگ بزند. زنگ زد گفت در هلدینگ گیر کرده و معاون حقوقی را می‌فرستد برای قرارداد. آمد. گفت رقم چقدر بوده؟ گفتم ۶ میلیارد توافق کردیم چون مخالفتی هم نکردند. گفت الان قرارداد را پرینت می‌گیرم که امضا کنی. رفت بیرون و به سمیعی زنگ زد که گفت ۴.۵میلیارد. آمد داخل و گفت آقای سمیعی می‌گوید ۴.۵میلیارد. گفتم خداحافظ.» 
حالا از اینجا پای نکونام به ماجرا باز می‌شود، جایی که هاشمی‌نسب را یاد اتفاقات اول فصل انداخت: «به نکونام زنگ زدم که این طور شد. بعدش گفت تخفیف بده. ۵۰۰میلیون تومان. گفتم ۵۰۰نه، یک میلیارد تخفیف می‌دهم. گفت زنگ می‌زنم. نزد و من هم شاکی شدم و آن مصاحبه را کردم.» 
این سناریو دقیقا اول فصل هم وجود داشت و به توافق و قرارداد رسید ولی این بار هاشمی‌نسب قید رفاقت با نکونام و قرارداد حداقل ۵ میلیارد تومانی را زد تا نشان دهد هنوز یاغی است. او به کنایه گفت: «خیلی از بازیکنان و چهره‌های فوتبال ایران به من گفتند با نکونام کار نکن ولی گفتم من با او مشکلی ندارم و کار کردم...» 
نکونام این روزها احتمالا در کمپ استقلال خود را تنهاتر از همیشه می‌بیند. هاشمی‌نسب را از دست داده و آتیلا حجازی هم او را نشانه رفته. سرپرست غیر رسمی و سابق استقلال گفته جواد نکونام خرافاتی است و می‌گفته به سمیعی اعتماد نکن و مدیرعامل هم می‌گفته به نکونام اعتماد نکن. آتیلا حتی سعی کرده نکونام را تحت فشار بگذارد و گفته باید با تیمی که بسته برای استقلال قهرمانی بیاورد، این در حالی است که سرمربی آبی‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌اش تاکید کرد هرگز قول قهرمانی نمی‌دهد. 
     
شروع دعوای سمیعی و نکونام؟ 
به نظر می‌رسد در دل این دو اختلاف، شروع یک درگیری تازه بین نکونام و مدیریت استقلال نهفته باشد. باشگاه استقلال با مدیریت سمیعی به آتیلا حجازی گفت مجوز کار ندارد ولی حالا سرپرست سابق نکونام را نشانه رفته است. در ماجرای هاشمی‌نسب هم مدیرعامل استقلال پیشنهاد مالی او را نپذیرفت اما گناه نکونام این بود که قرار شد فقط خبر بدهد.این‌که در پشت پرده چه گذشته مشخص نیست ولی کاملا گویاست که اگر باشگاه قرارداد را امضا می‌کرد اصلا این مشکلات به وجود نمی‌آمد. بنابراین نکونام که سهم کمتری در ماجرا دارد، سیبل اصلی شد. عده‌ای می‌گویند شاید بهتر بودهاشمی‌نسب تحلیل درست‌تری می‌کرد. هر چه هست، حالا داستان روزهای پرحاشیه و جنجالی نکونام خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کردند، آغاز شده است. باید دید او سکوت اختیار می‌کند یا وارد جنگی تمام عیار می‌شود؟ شاید هم این مصاحبه‌ها زمینه‌ساز اختلاف او با فرشید سمیعی شود. البته مدیرعامل استقلال تیزهوشی به خرج دادوسریعا بیانیه‌ای علیه آتیلا حجازی منتشرکردتا به نوعی تکذیب کندکه سمیعی پشت نکونام حرف زده است.رفتار هواداران استقلال هم درقبال مصاحبه‌ها متفاوت بوده. بسیاری طرف هاشمی‌نسب را گرفته‌اند و برخی گفته‌اند کاش حاشیه درست نمی‌کرد. 

افشاگری عجیب آتیلا حجازی علیه کادر فنی استقلال
آتیلا حجازی که قرار بود سرپرست استقلال شود ودرنهایت گفته شد مجوز کار نداردوبه سرپرستی استقلال نرسید،با گلایه‌های فراوان درباره کادر فنی استقلال افشاگری‌های عجیبی انجام داد. او دربخشی از این گفت‌وگوی ویدئویی خود عنوان کرد: «متاسفانه اتفاقاتی رخ داد. حتی جلسات پیش از بازی به من می‌گفتند برو، بعد یک بازی می‌گفتند نرو.در بازی بعد با نساجی که نتیجه مساوی شد، گفتند نه، خود تو باید جلسه پیش از بازی را بروی.به هرحال بحث خرافات و این داستان‌ها بود.بازی با ذوب‌آهن و فولاد را که من به جلسه پیش از بازی رفته بودم پیروز شدیم، جلسه پیش از بازی با نساجی را نبودم که بازی مساوی شد، گفتند آقای حجازی باید جلسه قبل از بازی را برود. اعتقاد به خرافات زیاد بود. می‌گفتند اگر من آن جلسه را می‌رفتم می‌بردند. جلسه بازی با نساجی را که نرفتم، نبردند که گفتند پس حجازی برود.» حجازی در پاسخ به این سؤال که این حرف‌ها و این خرافات از جانب چه کسی بود، از کسی اسمی نبرد و فقط گفت: «دیگر همه  این را می‌دانند!» اما وقتی ازآتیلا پرسیده شد «یعنی ازسمت کادر فنی؟»آتیلا تاییدکردوگفت:«بله!» حجازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تایید اختلاف بین نکونام و فرشید سمیعی، گفت: از اسم و محبوبیت زنده یاد ناصر حجازی و حضور خودش در استقلال سوءاستفاده شده است. اما همه چیز مشخص است. یک بازی خنده‌دار راه انداختند که در آن من ضرر نکردم. من عاشق استقلال هستم، رابطه هوادار با من خوب است، اما آنها نمی‌توانستند این چیزها را ببینند.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها