فریاد قهرمانان علیه جنایتکاران

المپیک۲۰۲۴پاریس با کنار نگذاشتن رژیم کودک‌کش صهیونیستی از دور مسابقات از همان روزهای ابتدایی مسابقات یکی از پرچالش‌ترین المپیک‌ها نسبت به ادوار گذشته این رویدادبزرگ جهانی تاکنون را رقم زد.
کد خبر: ۱۴۶۷۰۷۴
نویسنده رسول شمالی ورزنده - گروه رسانه
 
از طرفی مراسم افتتاحیه حرف وحدیث‌های فراوانی هم به‌دنبال داشته است؛ افتتاحیه رویدادی بزرگ که با افتضاح جبران‌ناپذیر کشور فرانسه و دست‌اندرکاران برگزاری انجام شد. حضور ورزشکاران که نه، جنایتکاران رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس تا حالا با نفرت و خشم بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی جهان همراه بوده و همچنان ادامه دارد. بسیاری از کشورها خواستار اخراج رژیم صهیونیستی ونمایندگانش ازالمپیک پاریس شده‌اند و باوجود همه این اعتراض‌ها وخشم ورزشکاران حاضر در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نسبت به حضورورزشکاران رژیم جعلی اسرائیل دراین آوردگاه جهانی،مسئولان جهانی المپیک و در راس آنها توماس باخ،رئیس جهانی کمیته بین‌المللی المپیک بدون اعتناهمچنان به حضور رژیم‌صهیونیستی درالمپیک فرانسه اصرار می‌ورزند. 
   
هشدار حضور جنایتکاران
گرچه برخی رسانه‌های خارجی مستقل اعتراض‌ بعضی از ورزشکاران کشورها در خصوص اخراج ورزشکاران رژیم صهیونیستی را منعکس و رویارو نشدن برخی  ورزشکاران با ورزشکاران این رژیم خونخوار  را به دنیا مخابره کرده‌اند اما رسانه‌ملی در این خصوص از اولین رسانه‌هایی بود که از قبل از آغاز رقابت‌های المپیک پاریس با هشدار نسبت به حضور رژیم اشغالگر قدس در این دوره از رقابت‌های المپیک خواستار اخراج نمایندگان رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس شده بود و از مسئولان جهانی المپیک درخواست کرده بود در این دوره از مسابقه‌های المپیک از حضور رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند که متاسفانه مسئولان جهانی المپیک توجهی به این موضوع نکردند و باعث شدند المپیک فرانسه به آوردگاهی برای اعتراض به حضور این جانیان تبدیل شود.
   
قاب‌هایی از اعتراض ورزشکاران
 شبکه‌های سه و ورزش سیما که با ویژه‌برنامه‌های المپیکی از روز افتتاحیه المپیک فرانسه برای پوشش کامل این دوره از رقابت‌های المپیک تلاش خود را آغاز کرده‌اند و همچنان هم ادامه دارد، در کنار این امر برای انعکاس اعتراض ورزشکاران کشورهای حاضر در این آوردگاه جهانی علیه رژیم صهیونیستی همراه و همصدا شدند و لحظاتی ماندگار و بیاد‌ماندنی از این اعتراض‌ها و مبارزه با رژیم صهیونیستی از سوی ورزشکاران ایرانی و خارجی را به تصویر کشیدند. از جمله آن می‌توان به قهرمانی جودوکار تاجیکستانی اشاره کرد که پس از پایان مبارزه‌اش با جودوکار اسرائیلی و شکست دادنش از دست دادن با او امتناع کرد و در حالی که انگشت خود را به علامت پیروزی جلوی دوربین‌ها به آسمان بلند کرده بود با سردادن ندای ا... اکبر نفرت و خشم خود را از رژیم خونخوار اسرائیل اعلام کرد که به تصویر کشیده شد یا ورزشکار الجزایری که از رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی امتناع کرد و حاضر نشد موجودیت این رژیم را به رسمیت بشناسد. از طرفی زینب نوروزی، بانوی قایقران ایران اسلامی که پس از پایان رقابتش در قایقرانی با پرچم متحد ایران و فلسطین مقابل دوربین‌های تلویزیونی سراسر جهان با اعلام همراهی با ملت فلسطین، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم خونخوار کودک‌کش برای جهانیان به تصویر کشید.
   
انعکاس اعتراض‌های قهرمانان
در واقع رسانه‌ملی در ویژه برنامه‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کنار انعکاس رقابت‌ ورزشکاران ایران و جهان و پوشش تلویزیونی آن برای مردم کشورمان به موضوع مبارزه همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی هم پرداخته است و هر روز که از برگزاری رقابت‌های المپیک پاریس می‌گذرد خشم و نفرت ورزشکاران جهان حاضر در المپیک فرانسه نسبت به رژیم صهیونیستی شدت بیشتری به‌خود می‌گیرد. بازخوردهای بسیار خوبی از ورزشکاران حاضر در المپیک نسبت به اخراج رژیم صهیونیستی از المپیک فرانسه داریم که رسانه‌ملی سعی دارد همه زوایای این اعتراض‌ها را توسط گزارشگران و خبرنگاران اعزامی خود به تصویر بکشد. همین امر باعث شده تصاویر برگرفته از گروه‌های اعزامی صداوسیما به پاریس در افشای جنایات رژیم صهیونیستی برای مردم جهان تبیین شود و خیلی از ورزشکاران کشورهای مسلمان و خارجی هم به تاسی از ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران از رویارویی و مسابقه با ورزشکاران جنایتکار صهیونیستی سرباز می‌زنند و خشم خودرا نسبت به این رژیم خونخوار با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی اعلام می‌کنند. همه این موارد نشان می‌دهد رسانه‌ملی، با وجود حمایت‌هایی که کمیته بین‌المللی المپیک و رئیس جهانی المپیک از رژیم صهیونیستی و ورزشکاران این رژیم اشغالگر می‌کند، توانسته صدای مظلومیت فلسطین و غزه در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه باشد و چنان تصویری از رژیم جنایتکار صهیونیستی به نمایش بگذارد که موجب خشم و نفرت ورزشکاران جهان نسبت به حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس شود که نتیجه‌اش اعتراض تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های پاریس بوده است. همچنین هر بار که ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس در میدان ورزشی حضور می‌یابند تماشاگران و ورزشکاران جهان با هو کردن و اعتراض به حضور جنایتکاران اسرائیلی، خواهان اخراج آنها از این آوردگاه بزرگ ورزشی می‌شوند. 
   
رسانه‌ملی؛ حامی ورزشکاران فلسطین
از سویی دیگر پرچم‌های فلسطین در دستان برخی از ورزشکاران جهان و همچنین تماشاگران رقابت‌های ورزشی حمل می‌شود و هر زمان که ورزشکاران فلسطینی در میادین ورزشی المپیک پاریس حاضر می‌شوند با تشویق‌های بی‌امان تماشاگران و ورزشکاران جهان روبه‌رو می‌شوند و اینها در قالب تصاویر زیبا و بی‌بدیل گزارشگران و عوامل اعزامی صداوسیما به المپیک پاریس برای مردم جهان به تصویر کشیده شده است. رسانه‌ملی به عنوان یک رسانه مبارز و حامی ورزشکاران فلسطین تا پای جان ایستاده و خواهان اخراج رژیم صهیونیستی ازالمپیک۲۰۲۴فرانسه است چراکه فرانسه طی روزهای آینده و تا پایان بازی‌های المپیک یقینا با چالش‌های بیشتری در رابطه با حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی از سوی ورزشکاران کشورهای خارجی و مسلمان روبه‌رو خواهد شد. 

روشنگری به سبک ورزشی
روشنگری ویژه برنامه‌های المپیک ۲۰۲۴رسانه‌ملی تحولی را در این دوره از رقابت‌های المپیک در بین ورزشکاران و تماشاگران حاضر در المپیک فرانسه ایجاد کرد و تصاویری را به دنیا مخابره کرد که موجب بیداری ورزشکاران بسیاری از کشورهای حاضر در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه شد.این روندان‌شاءا...همچنان درویژه برنامه‌های المپیک ۲۰۲۴رسانه‌ملی تا پایان رقابت‌های المپیک پاریس برای حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ورزشکاران این کشور ادامه خواهد داشت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها