پیشنهاد «جام‌جم» برای آخر هفته مخاطبان تلویزیون

در روز شیطان، باد همچنان می‌وزد

بازهم به روزهای پایانی هفته نزدیک شده‌ایم و فیلم‌بازها و مخاطبان تلویزیون منتظر پخش فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود از شبکه‌های مختلف سیما هستند. این هفته هم تلویزیون برای مخاطبان خود فیلم‌های خاطره‌انگیز و دیدنی در نظر گرفته است، ازجمله فیلم‌های: هناس، روز شیطان، تک‌تیرانداز و عشق گمشده و... .در گزارش پیش‌رو به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد و شما را در جریان زمان و شبکه پخش قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۱۷۳
نویسنده زینب علیپور طهرانی - گروه رسانه
 
فرار از اردوگاه
فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، جمعه ۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون داستان پرکشش وجذابی و دارد. قصه درباره یکی از رزمندگان ایرانی است که اواخر جنگ تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند. در این فیلم بازیگرانی چون مجید صالحی و حسام منظور ایفای نقش کرده‌اند.
 
جاسازی بمب در چمدان
فیلم سینمایی«روز شیطان» به کارگردانی بهروز افخمی، جمعه ۵ مردادماه ساعت ۴۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم درباره یکی از گروهک‌های سلطنت‌طلب است که در پاریس طرحی برای براندازی در دست اجرا دارد و از حمایت بعضی از صاحبان قدرت در آمریکا برخوردار است. زنده‌یاد آتیلا پسیانی، علی دهکردی و عبدالرضا اکبری از بازیگران این فیلم هستند.
 
مصائب زندگی یک طلبه
فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان، امروز ۴ مردادماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ اگر به تماشای یک فیلم عاطفی که از روابط عاشقانه یک زوج حکایت دارد علاقه دارید می‌توانید به تماشای این فیلم بنشینید. این فیلم زندگی یک جوان روحانی و همسرش را بیان می‌کند که با صفا و ایمان درکنار دو کودک خود زندگی می‌کنند. آنها به‌دلیل محبت و آرامشی که در زندگی خود دارند هیچ کمبودی را حس نمی‌کنند... .بهروز شعیبی،نگارجواهریان وسحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم هستند.
 
نفوذی در خانه
فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی، امروز ۴ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون خیلی از مخاطبان روزهای موشکباران را به خاطر دارند و فضای این فیلم می‌تواند برایشان ملموس باشد. داستان فیلم درباره مهران و میناست که در روزهای موشکباران تهران در دهه ۶۰ زندگی مشترک ساده و عاشقانه خود را آغاز می‌کنند. مهران، خبرنگار است و مینا دور از چشم شوهرش به سازمان مجاهدین پیوسته و ماجراهایی خلق می‌شود. میلاد کی‌مرام، شاهرخ فروتنیان و مینا ساداتی ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند.
 
زندگی تماشایی یک مادر شهید
فیلم تلویزیونی «چشم‌به‌راه» به کارگردانی جواد مزدآبادی، جمعه ۵ مردادماه ساعت ۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون این فیلم درباره گروهی از دانش‌آموزان است که برای اجرای یک نمایشنامه عازم مشهد می‌شوند. در راه به مادر شهیدی در یک روستا برخورد می‌کنند و اتفاقاتی را رقم می‌زنند که می‌تواند برای بیننده‌ها دیدنی باشد. کاوه خداشناس، علی اوسیوند و مهدی فقیه از بازیگران این فیلم هستند.
 
گروگانگیری خانواده شاهو
فیلم سینمایی «باد همچنان می‌وزد» به کارگردانی محسن میرحسینی، جمعه ۵ مردادماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون داستان به دوران دفاع‌مقدس و عملیات مرصاد برمی‌گردد و داستان این فیلم روایتگر برشی از زندگی فردی کرد به نام شاهو است. او کارش قاچاق چای است تا این‌که پس از عملیات مرصاد تعدادی از منافقین خانواده‌اش را به گروگان می‌گیرند و آنها را به شهادت می‌رسانند. محمد حاتمی و فهیمه سلطانی از بازیگران این فیلم هستند.
 
زندگی در باغ‌وحش
انیمیشن سینمایی«بازگشت‌به‌صحرا»به کارگردانی هری کریپس وکلر نایت،امروز۴مردادماه ساعت۱۴ازشبکـه کودک پخش خواهدشد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون زندگی در یک باغ‌وحش آن هم باحیوانات جالب باید دیدنی باشد. یک مار سمی به نام مدی، یک مارمولک خاردار به نام زوئی، یک عنکبوت مودار به نام فرانک و یک عقرب به نام نایگل در باغ‌وحشی زندگی می‌کنند. مدی از این‌که مردم و بچه‌ها از او می‌ترسند و او را هیولا می‌نامند ناراحت می‌شود. برعکس، همه مردم یک کوالای کوچک بامزه به نام پرتی‌بوی را دوست دارند. 
 
عواقب ترور یک دانشمند
فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، جمعه ۵ مردادماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون داستان درباره ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای است و یکی از دوستان و همکاران شهید شهریاری که درگیر ماجراهایی می‌شود. مریلا زارعی، بهروز شعیبی و وحید رهبانی از بازیگران این فیلم هستند.
   
ارواح مردگان روستا
فیلم سینمایی «اینجا چراغی روشن است» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، جمعه ۵ مردادماه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟چون فیلم درباره قدرت،جوان عقب‌مانده وساده‌دلی است که همراه با متولی امامزاده‌ای واقع دریک روستا زندگی می‌کند. متولی از این‌که مردم روستا نسبت به امامزاده بی‌اعتنا هستند ناراحت است و آن را به کم‌ایمانی مردم نسبت می‌دهد... . حبیب رضایی و سعید پورصمیمی بازیگران این فیلم هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها