پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

ستاره‌های دنباله‌دار در مقر سری

تلویزیون درپایان این هفته،فیلم‌های سینمایی وتلویزیونی وانیمیشن مختلفی راراهی آنتن می‌کند.
کد خبر: ۱۴۶۳۴۴۷
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه
 
خانه‌ای کنار ابرها، دو نفر و نصفی، عمرمختار، دایناسوری از اقیانوس‌ها، والدز می‌آید، طرفدار، اسب رویایی، مسیح دوست من است، باج، ستاره‌های دنباله‌دار،مرگ سوار بر اسب می‌تازد،نیوتن، معاون، ماراکار: قهرمان دریا، تغییر زندگی، فینیک، گربه چکمه‌پوش ۲ ــ آخرین فرصت، مقر سری، دوچرخه‌سوار، قرار تصادفی من با زندگی و یاغی ۱ جزو این آثار است که ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم. 
   
«خانه‌ای کنار ابرها» در شبکه ۲
فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلال دهقانی‌اشکذری شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱:۰۵ بامداد از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم قصه‌ای متفاوت ازسال‌های دهه۶۰را روایت می‌کند و تماشایش می‌تواند برای آنانی که این دهه را درک کردند از یک‌سو و کسانی که متولد دهه‌های بعد هستند از سوی دیگر جالب باشد. در این فیلم دو مرد جوان، در پوشش رزمندگان دفاع‌مقدس به در خانه‌هایی که رزمنده‌ای در جبهه‌ها دارند رفته و به بهانه این‌که همرزم فرزندشان و راهی جبهه هستند، از خانواده‌ها پول و امانتی گرفته و آنها را برای خود برمی‌دارند. یک‌بار آنها به خانه‌ای می‌روند و متوجه می‌شوند رزمنده این خانه به شهادت رسیده و مادر نمی‌خواهد دختر کوچکش از این خبر مطلع شود که... .حامد کمیلی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و آفرین عبیسی در فیلم سینمایی خانه‌ای کنار ابرها بازی کرده‌اند.
 
خاطره‌بازی با شبکه ۳
فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی یدا...صمدی امروز ساعت۱۰از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم یکی از آثار خاطره‌انگیز و خوش‌ساخت سینماست. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: زن جوانی که درمهدکودک کار می‌کند، دختر یک‌ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد.براثر غفلت او، کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک به راه می‌افتد و مادرپس ازطی مسیری طولانی آن راگم می‌کند.کالسکه روبه‌روی خانه دو مرد مجرد که پسرعمو هستند توقف می‌کند. پسرعموها ابتدا سعی می‌کنند کالسکه را مقابل خانه یکی از همسایه‌ها رها و خود را خلاص کنند اما موفق نمی‌شوند. کوشش آن‌دو برای سپردن بچه به دیگران به نتیجه نمی‌رسد و به‌ناچار او را به خانه خود می‌برند... .
فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه‌نصیری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
 
حضور «عمرمختار» در شبکه ۴
فیلم‌سینمایی «عمرمختار» به کارگردانی مصطفی عقاد امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ مصطفی عقاد، کارگردان فیلم تحسین‌شده محمد رسول‌ا...، عمرمختار، دیگر فیلم جذاب و جاودانی خود با بازی ماندگار آنتونی کوئین را در کارنامه دارد. این فیلم با بازی آنتونی کوئین، اولیور رید، راد استایگر، حسن‌گل‌نراقی و رافائل والون در مورد زندگی عمرمختار، رهبر جنبش مقاومت مردم لیبی در برابر اشغالگری نظامی ایتالیا در دوران پیش از جنگ جهانی دوم است و آن دوران را به تصویر می‌کشد.
 
«دایناسوری از اقیانوس‌ها» به تهران رسید
فیلم سینمایی «دایناسوری از اقیانوس‌ها» به کارگردانی تتسو امازاوا امروز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این پویانمایی، فضای تخیلی دارد که تماشایش احتمالا برای مخاطبان نوجوان و کودک جذاب خواهد بود. 
در این انیمیشن خواهیم دید: پسری به‌نام سوزوکی موجود عجیبی شبیه یک لاک‌پشت بدون لاک در کنار ساحل پیدا می‌کند. او و پدرش که در ساحلی نزدیک مرز فیجی زندگی می‌کنند،متوجه می‌شوند این موجود کوچک بچه یک دایناسور است. با این‌که سوزوکی و پدرش تلاش می‌کنند تا بچه دایناسور راازنظر توریست‌ها وخبرنگاران پنهان کنند، اما سرانجام آنها از وجود او خبردار می‌شوند وسعی می‌کنند تصاحبش کنند.از آنجا که نسل دایناسورها ازبین رفته، افراد زیادی دنبال بچه‌ دایناسور هستند تا آن را پیدا کرده و بکشند وبتوانند آزمایش‌هایی روی آن انجام دهند. سوزوکی و پدرش به همراه خبرنگاری به نام کتی در تلاشند با آنها مبارزه کنند و...
  
قصه «ستاره‌های دنباله‌دار»
فیلم سینمایی «ستاره‌های دنباله‌دار» به کارگردانی کریس رابینسون امشب ساعت ۲۳از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جدید است وبا بازی درموت مالرونی،وود هریس،کلب مک لاولین، لبرون جیمز و آلجی اسمیت داستان شگفت‌انگیز ابرقهرمان بسکتبال، لبران جیمز رابه تصویر می‌کشد؛ کسی که چهار بار قهرمانی NBA، دو مدال طلای المپیک و عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA را در کارنامه خود دارد و... .
 
ورود «گربه چکمه‌پوش» به شبکه کودک
فیلم سینمایی «گربه چکمه‌پوش ۲ ــ آخرین فرصت» به کارگردانی جوئل کرافورد فردا ساعت۱۴از شبکه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ گربه چکمه‌پوش از فیلم‌های قدیمی است که نسخه‌های متفاوت آن هنوز هم برای مخاطبان تماشایی خاطره‌انگیز دارد. در این انیمیشن خواهید دید: گربه چکمه‌پوش پس از شکست‌دادن یک هیولای غول‌پیکر به یک افسانه تبدیل اما به‌طور تصادفی کشته می‌شود. پس از بیدارشدن متوجه می‌شود که تنها یک زندگی پس از سوختن هشت زندگی قبلی خود باقی مانده است. پس ابتدا آن را کنار می‌زند، اما وقتی در مبارزه با گرگی که معتقد است یک شکارچی فصل است شکست می‌خورد، تصمیم می‌گیرد شنل خود را آویزان کند و به یک گربه خانگی اهلی برای ماما لونا تبدیل شود. زمان می‌گذرد، او به‌زودی با سگی بی‌نام آشنا می‌شود، اما... .
 
امید به «مقر سری»
فیلم سینمایی «مقر سری» به کارگردانی آریل شولمن و هنری جوست امروز ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم‌ سینمایی چهره‌هایی مشهور همچون اوون ویلسون، مایکل پنا و واکر اسکوبل حضور دارند و در آن فضایی متفاوت را شاهد خواهیم بودیم. قصه از این قرار است: چارلی کینکید و دوستانش پس از پیداکردن یک دفتر مرکزی مخفی در زیرزمین محل زندگی پدرش، ابرقهرمان بودن پدررا باور می‌کند! قابلیتی که سال‌ها پیش پدر طی مشاهده سقوط یک شیء ناشناس از آسمان به آن دست یافته ودیگروقت کافی صرف خانواده‌اش نمی‌کند.حالا چارلی به‌اتفاق سه دوست دیگرش وارد دنیایی شده‌اند که... .

«قرار تصادفی من با زندگی» از شبکه سلامت
فیلم سینمایی «قرار تصادفی من با زندگی» به کارگردانی مارک روتموند فردا ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با زیرنویس ویژه ناشنوایان و با بازی کاستجا اولمن، جاکوب ماتچنز و آنا ماریا موهه درباره سالیا کاهاواته، پسری جوان است که علاقه بسیاری به کار هتلداری دارد. او می‌خواهد پس از پایان دوران تحصیلش به این کار مشغول شود که ناگهان عارضه شدیدی در بینایی‌ سراغش می‌آید. او ۹۵ درصد از بینایی‌اش را از دست می‌دهد. بااین‌حال در مصاحبه‌های اولیه هتلداری شرکت می‌کند، اما در تمام آنها به‌خاطر مشکل بینایی رد می‌شود. عاقبت تصمیم می‌گیرد هنگام مصاحبه چیزی درباره مشکلش نگوید و قبل از آن با کمک خواهرش تمرین می‌کند که چگونه رفتار نماید که مصاحبه‌کنندگان متوجه ضعف بینایی‌اش نشوند. بدین ترتیب سالیا برای دوره کارآموزی پذیرفته می‌شود. اطرافیانش ازجمله دوست نزدیکش در محل کار در بخش شست‌وشوی ظروف هتل متوجه نقص بینایی وی می‌شوند، اما هریک به طریقی به او کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند مدیران ارشد هتل متوجه موضوع شوند و... .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها