رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آق قلا خبر داد؛

تحقق وصول ۱۰۳ درصدی مالیات در شهرستان آق قلا

مهاجر، رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آق قلا با بیان اینکه سهمیه ابلاغی در سال گذشته ۱۶۳ میلیارد تومان بوده، گفت: وصول ۱۰۳ درصدی مالیات از سهمیه ابلاغی ۱۴۰۲ در این شهرستان محقق شد.
مهاجر، رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آق قلا با بیان اینکه سهمیه ابلاغی در سال گذشته ۱۶۳ میلیارد تومان بوده، گفت: وصول ۱۰۳ درصدی مالیات از سهمیه ابلاغی ۱۴۰۲ در این شهرستان محقق شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۱۸
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان علیرضا مهاجر اظهار کرد: سهمیه ابلاغی شهرستان آق قلا در سال گذشته ۱۶۳ میلیارد تومان بوده که وصولی دریافت مالیات در این شهرستان بیش از سهمیه ابلاغی یعنی مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان بوده است.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آق قلا افزود: درصد تحقق مالیات شهرستان آق قلا در سال گذشته ۱۰۳ درصد بوده است.

وی میزان واریزی به حساب شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان در سال ۱۴۰۲ را حدود ۳۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری ها و شهرداری های تابع این شهرستان واریز شده است.

به گفته مهاجر، کلیه اظهارنامه های شهرستان آق قلا اعم از اظهارنامه شرکت ها، صاحبان مشاغل، ارزش افزود و مستغلات بالغ بر ۱۶ هزار و تعداد پرونده های ثبت شده این شهرستان حدود ۱۸ هزار فقره است.

وی ضمن اشاره به سهمیه ابلاغی مالیات سال جاری در سه ماهه ابتدایی شهرستان آق قلا که به میزان ۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، گفت: در این مدت ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مالیات وصول شده است.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آق قلا با بیان اینکه امکان فرار مالیاتی اشخاص در تمام مشاغل وجود دارد، یادآور شد: رصد مداوم مشاغل می تواند مانع فرار مالیاتی اشخاص شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل وجود برخی معافیت ها در رسته های شغلی مانند کشاورزی ممکن است برخی از صاحبان مشاغل با گرفتن دستگاه های کارت خوان دیگر مشاغل دارای معافیت، از دادن مالیات طفره روند که نیاز است در این حوزه نظارت بیشتری صورت گیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها