رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان مطرح کرد:

ثبت ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان

حسینی، رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان از وصول ۹۵درصدی سهمیه ابلاغی مالیات در این شهرستان خبرداد و گفت: در سال گذشته ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان ثبت شد.
حسینی، رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان از وصول ۹۵درصدی سهمیه ابلاغی مالیات در این شهرستان خبرداد و گفت: در سال گذشته ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان ثبت شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۶۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد حسینی گفت : ۹۵ درصد سهمیه ابلاغی مالیات سال گذشته در شهرستان رامیان وصول شده است.

رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان افزود: سهمیه ابلاغی مالیات ۱۴۰۲ رامیان ۷۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وصول شده است.

وی با اشاره به این نکته که ۳۷ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده در سال گذشته وصول شده، بیان کرد: دریافتی مالیات ارزش افزوده در سه ماهه نخست سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که این میزان در مدت مشابه سال جاری مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گفته حسینی، ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در این شهرستان ثبت شده است.

رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان با بیان به اینکه بخشی از مالیات دریافتی صرف آبادانی و عمران شهرها و روستاها می شود، یادآورشد: از محل مالیات ارزش افزوده در سال گذشته ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری ها و دهیاری های شهرستان رامیان واریز شده است.

به گفته وی، در سال ۱۴۰۲ به تفکیک ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دهیاری روستاهای تابع و ۹ میلیارد تومان به سه شهرداری این شهرستان واریز شده تا برای عمران و آبادانی و رفاه شهروندان هزینه شود.

حسینی اضافه کرد: میزان وصولی واریز شده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها از محل دریافت مالیات ارزش افزوده در سه ماهه نخست سال جاری به هفت میلیارد تومان رسیده است.

رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان تعداد اظهارنامه تبصره ۱۰۰ این شهرستان در سال گذشته را هزار و ۹۷۷عدد عنوان کرد و گفت: تعداد اظهارنامه عادی صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی در سال گذشته نزدیک به دو هزار و ۲۰۰ بوده و ۲۲۱ فقره اظهارنامه حقوقی در رامیان ثبت شده است.

وی یادآور شد: از سهمیه ابلاغی وصول مالیات برای سال جاری تاکنون ۳۰درصد آن محقق شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها