عزت و اقتدار کشور با حماسه انتخابات

در بسیاری از کشور‌های دنیا انتخابات برگزار می‌شود، اما بعضی از انتخابات هستند که جهانیان چشم انتظار آنند. یکی از این رویداد‌ها انتخابات ریاست جمهوری در ایران است.
در بسیاری از کشور‌های دنیا انتخابات برگزار می‌شود، اما بعضی از انتخابات هستند که جهانیان چشم انتظار آنند. یکی از این رویداد‌ها انتخابات ریاست جمهوری در ایران است.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۸۸
نویسنده امیرحسین بانکی پور فرد نماینده اصفهان

در هر مقطعی که این آزمون برگزار در کشور ما برگزار می‌شود کشور‌های اسلامی با دقت تحولات جاری در ایران را رصد می‌کنند. بخصوص فلسطین، عراق، یمن، سوریه، لبنان و به طور کلی محور مقاومت اتفاقات مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در کشور ما برگزار می‌شود دنبال می‌کنند. همچنین بقیه کشور‌های اسلامی و حتی برای اروپا و آمریکا هم بسیار مهم است که در جمهوری اسلامی چه تحولی در حال رخ دادن است.

این توجهات موضوعات مختلفی را از جمله میزان حضور مردم تا آرایش انتخابات و اینکه چه کسی رئیس جمهور خواهد شد شامل می‌شود. ما مطمئن هستیم که مردم با بصیریت ایران متوجه این معنا هستند که این انتخابات چقدر می‌تواند در عزت و اقتدار کشور موثر باشد و همین هم باعث می‌شود تا مردم حضور حداکثری را در این آزمون بزرگ داشته باشند و انشاالله شاهد خواهیم بود که جامعه ایرانی با یک حضور شکوهمند در این عرصه شرکت می‌کند.

 از سویی دیگر هر کسی که رئیس جمهور شد همه باید به او کمک کنند و اگر هم جریان انتخابات به مرحله دوم کشید بدون اینکه این شور و هیجان کم بشود با بصیرت بیشتر و هیجان فزونتر انشاالله در مرحله بعدی هم انتخابات را به نتیجه برسانند.

در عین حال امید آن را داریم که با رعایت اخلاق و عدم تخریب و مراعات ضوابط فرهنگی که از هر ایرانی انتظار می‌رود یک انتخابات باشکوه برگزار شود و رئیس جمهوری که لایق ملت ایران است انتخاب شود و بتواند راه رئیس جمهور شهید را به نتیجه برساند و برنامه‌های او را دنبال کند.

طبیعتا تک تک ایرانیانی که پای صندوق‌های رای آمدند و کسانی که در چند هفته گذشته فعالیت داشتند و کمک‌های زیادی برای بیشتر شدن شور و هیجان انتخاباتی کردند باعت آزاد شدن یک انرژی بزرگی شدند و آن را تحویل رئیس جمهور منتخب می‌کند. از این رو هر چقدر رئیس جمهور منتخب در تصمیم گیری‌های آتی خود دقت نظر بیشتری داشته باشد و در انتخاب کارگزاران خود تامل کند به مصلحت نزدیکتر است. 

ما در حال حاضر در شرایطی نیستیم که جابجایی کامل قدرت رخ دهد بلکه باید تلاش شود در همان مسیر و با حداقل تغییرات دولت به کار خود ادامه دهد. رئیس جمهور منتخب باید این موضوع را به یاد داشته باشد که دولت جدید را در میانه فعالیت رئیس جمهور شهید تحویل گرفته است و تمام نامزد‌ها مدعی ادامه دادن راه شهید رئیسی بودند؛ بنابراین رئیس جمهور منتخب  باید در انتخابات مدیران خود دقت بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها