جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته

ثبات، آرامش و تثبیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در فاصله بین شهادت آیت الله رئیسی و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیام بسیار روشنی برای داخل و خارج ایران دارد.
ثبات، آرامش و تثبیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در فاصله بین شهادت آیت الله رئیسی و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیام بسیار روشنی برای داخل و خارج ایران دارد.
کد خبر: ۱۴۶۲۶۰۴
نویسنده جعفر قادری نماینده شیراز

پیام اول مربوط به کسانی است که هنوز هم به فکر براندازی نظام و فشار آوردن به ملت ایران است و می‌خواهند به عناوین مختلف برای ما مشکل ایجاد کنند. 

این عده باید بدانند نظام، انقلاب از پشتوانه مردمی برخوردار است و حرکات و رفتار‌هایی که برای تحت فشار قرار گرفتن ملت از سوی آن‌ها صورت می‌گیرد به مثابه آب در هاون کوبیدن است و باید به آن‌ها یادآور شد که پرداختن به چنین کار‌هایی در واقع تلف کردن وقت و انرژی آن‌ها است و باید مسیر رویکرد‌های خود را عوض کنند و به فکر تعامل، همکاری، همراهی و مساعدت با ملت شریف ایران باشند.

آن‌هایی که سال‌ها است در پی القائات رادیو‌های بیگانه و تلویزیون‌های اجاره‌ای به این امید واهی دل بستند که نظام جمهوری اسلامی امروز یا فردا سقوط می‌کند این پنبه را از گوش خود بیرون کنند، چون نظام ما قویتر، مقتدرتر و توانمندتر از آن است که با وعده‌ها و وعید‌های افراد مساله دار خللی در آن وارد شود.

پیام دوم هم مربوط به دوستان ما در اقصی نقاط دنیا است. آن‌ها مثل گذشته می‌توانند روی حمایت، همراهی و اعتماد به جمهوری اسلامی حساب باز کنند و در کنار ملت ایران باشند، چون همانطور که شیوه و رویکرد جمهوری اسلامی نشان داده است ما همواره در کنار نیرو‌های مقاومت بودیم و موفقیت‌هایی که از آن جبهه مقاومت شده است ناشی از عزم و اراده ایران است و آن‌ها هم همچنان به همراهی و همگامی با جمهوری اسلامی در مجامع و محافل بین المللی ادامه دهند تا ایران و محور مقاومت و سایر دوستان جمهوری اسلامی بیشتر از گذشته این امکان را پیدا کنند تا در مقابل ظلم و اجحافی که از جانب نظام سلطه به ملت‌های ستمدیده وارد می‌شود ایستادگی کنند. 

البته این نکته را نباید از نظر دور داشت که برای دوستان ما در منطقه و فرامنطقه این مطلب بخوبی جا افتاده که در مجموع انتخاباتی که در ایران برگزاری می‌شود با توجه به تنوع دیدگاه‌های سیاسی که در این عرصه امکان حضور پیدا می‌کنند مشکل خاصی در مسیر پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد شد.

همه افراد با طیف‌ها و نگاه‌های سیاسی متفاوت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور فعال داشتند و نمایندگان و نامزد‌های خود را برای رقابت در این حوزه معرفی کردند.

این شور، حرارت و اشتیاقی که مردم دارد با درصد قابل توجهی از مشارکت که امروز مواجه بودیم وظیفه رئیس جمهور بعدی را سنگین می‌کند از این جهت که جامعه آن چرا که در توان داشت به منصه ظهور رساند و هر کسی که انتخاب می‌شود باید از این پس وقت و توان بیشتری را برای بهبود شرایط و مدیریت بهیه اجرایی بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها