رئیس مجمع نمایندگان گیلان؛

تخصیص ۶۷ درصد از بودجه عمرانی گیلان

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: در این نشست، روند اختصاص بودجه استان در سال ۱۴۰۳ و راهکار‌های رفع مشکلات پیش روی توسعه استان بررسی شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۱۶۵

جام جم آنلاین گیلان-رییس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست با بیان اینکه پارسال ۶۷ درصد از بودجه عمرانی و صددرصد بودجه جاری استان تخصیص یافت، گفت: تلاش می‌کنیم تا روند اختصاص بودجه در استان در سال ۱۴۰۳ روند مطلوب‌تری داشته باشد.

مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه حرکت از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب در توسعه استان مستلزم پیگیری‌های بیشتر برای جذب اعتبارات بیشتر از مرکز است افزود: توسعه گیلان به پیگیری و تلاش مدیران استان برای اجرای طرح‌هایی که بودجه به آن‌ها تخصیص یافته است بستگی دارد و نمایندگان هم باید برای جذب بودجه مناسب برای استان همت کنند.

محمدرضا رستمی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در این نشست با اشاره به مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات استان، گفت: در بخش‌های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و گردشگری گیلان مشکلاتی وجود دارد که برای رفع این مشکلات باید در استان سرمایه‌گذاری مناسب انجام شود و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند نقش مهمی در اجرای طرح‌های مهم گیلان داشته باشد.

همچنین دراین نشست، کوچکی نژاد، احمدی سنگری و فلاح نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام، نجفی نماینده آستانه اشرفیه، زارع نماینده لاهیجان و سیاهکل و علیجانی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم نظراتشان را در مورد روند تخصیص بودجه استان در سال جاری بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها