ببینید | مسابقه «پانتولیگ» با محمدرضا گلزار در شبکه ۳

خاطرتان باشد چندی پیش در نقل‌قولی از سوی جواد فرحانی اعلام شد که «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون در حال تولید است. همچنین ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که گلزار به یکی از هوادارانش خبر می‌دهد به‌زودی در تلویزیون اجرای یک مسابقه را به‌عهده می‌گیرد. حالا خبرها حاکی از رسیدن احتمالی این برنامه به آنتن زمستان شبکه سه سیماست.
کد خبر: ۱۴۳۴۷۴۲

با پیگیر خبرنگار جام‌جم و طبق اخبار منتشر شده، این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، تهیه‌کننده سابق برنامه‌هایی نظیر «ستاره‌ساز» و... روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

پیش از این جواد فرحانی تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگویی بیان کرده بود برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

در تیزر منتشر شده از این برنامه از علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه دعوت شده است. 

گلزار پیش از این اجرای مسابقه «برنده باش» را در همین شبکه اجرا کرده بود. جواد فرحانی هم یکی از تهیه‌کنندگان با‌سابقه تلویزیون و سیماست که برنامه‌های مختلف و موفقی را ساخته است. از جمله مسابقه ستاره ساز که اولین برنامه تلویزیونی استعدادیابی فوتبال در صداو سیما محسوب می‌شود. 

تعداد بازدید : 73
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها