اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد؛

افزایش محسوس دمای پایتخت طی چهارشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از چهارشنبه دمای تهران افزایش محسوسی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده همچنین در بازه زمانی چهارشنبه عصر تا پنجشنبه (۱ و ۲ شهریور ماه) با گذر متناوب امواج ضعیفی از شمال استان آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری در بیشتر نواحی استان، در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد در نیمه جنوبی و غرب استان گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد احتمال خیزش موقت گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

در همین بازه در نیمه شمالی به‌ویژه ارتفاعات در بعضی ساعات به‌خصوص بعد از ظهر و شب، رشد و افزایش ابر گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۱ مرداد و اول شهریور) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز کاهش نسبی دما و از فردا روند افزایش تدریجی دما در سطح استان و افزایش محسوس در روز چهارشنبه مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ مرداد ماه) قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۳۱ مردادماه) قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها