رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خبر داد:

وزش باد و خیزش گرد و خاک در شرق و غرب کشور

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی سه روز آینده روند افزایش تدریجی دما و از روز جمعه (۳ شهریورماه) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۰۱۹۸

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده به‌ویژه امروز (۳۰ مردادماه) با گذر متناوب امواج از شمال استان آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری در بیشتر نواحی استان در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد، در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

در نیمه شمالی به‌خصوص ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر و شب رشد و افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

طی سه روز آینده روند افزایش تدریجی دما و از روز جمعه (۳ شهریورماه) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۱ مرداد ماه) صاف تا کمی‌ ابری، گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷  درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (اول شهریورماه) صاف تا کمی‌ ابری، گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها