بهترین کافه انزلی برای قرارهای دونفره و دوستانه

طراحی مدرن این کافه دارای ویژگی خاصی است که علاقمندان را جلب خود می‌کند، آن هم تجربه صرف غذا در بام چرخان منطقه آزاد انزلی است. شما مطمئن خواهید بود که هنگام صرف وعده غذایی خود در این شعبه، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از ساحل و اسکله را در هر لحظه تجربه خواهید کرد.
کد خبر: ۱۴۱۴۳۲۶

 

این روزها بسیاری از افراد به دنبال کافه های دنج و جذاب هستند تا ملاقات های عاشقانه شان را در آن مکان به انجام برسانند. کافه هایی که دور از شلوغی و هیاهوی روزمره با فضایی خاص و منوی دلچسب، شما را با حال‌وهوایی رویایی و آرامش‌بخش روبه‌رو کرده و قرارهای دونفره و دوستانه‌ شما را به گونه‌ای پیش ببرند که تا سال‌های سال از آن به نیکی یاد کنید و لبخندی از سر شوق بر لب آورید. این مطلب را از دست ندهید که میخواهیم شما را با بهترین کافه بندر انزلی برای یک تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز آشنا کنیم.

بهترین کافه انزلی برای قرارهای دونفره و دوستانه

رستوران کافه ارکیده در منطقه آزاد انزلی

مجموعه رستوران‌های ارکیده یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایران است که هم در زمانِ سفر و مسافرت و هم در مابقی روزهای سال در خدمت همراهان همیشگی ارکیده بوده و در تلاش است تا اوقات لذت بخش بیشتری را برای مشتریان همیشگی خود فراهم نماید.

گروه غذایی ارکیده با افتتاح مدرن‌ترین شعبه خود در استان گیلان منطقه آزاد انزلی، به‌ واسطه محیط لوکس و دلنشین با قابلیت گردان بودن، امکان انتخاب فضایی منحصر به فرد را برای قرارهای دونفره و دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده تا خاطرات تان را درتنها رستوران گردان گیلان ثبت نمایید.

اگر به دنبال بهترین کافه انزلی برای قرارهای دونفره و دوستانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که کافه ارکیده انزلی را در لیست خود قرار دهید.

 

فضای بی‌نظیر کافه ارکیده در انزلی

طراحی مدرن این کافه دارای ویژگی خاصی است که علاقمندان را جلب خود می‌کند، آن هم تجربه صرف غذا در بام چرخان منطقه آزاد انزلی است. شما مطمئن خواهید بود که هنگام صرف وعده غذایی خود در این شعبه، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از ساحل و اسکله را در هر لحظه تجربه خواهید کرد.

رستوران کافه ارکیده در بندر انزای به واسطه دسترسی راحت و خوش‌مسیر بودنش و مسافتی کمتر از 10 دقیقه تا مراکز تفریحی و تجاری منطقه آزاد انزلی، اکنون محفل گردشگران بسیاری است و گزینه ای مناسب برای برگزاری قرارهای دونفره، نشستن در کنار دوستان و خانواده، و لذت بردن است.

 

منوی رستوران کافه ارکیده انزلی

شاید تعداد زیادی رستوران و کافه در بندر انزلی وجود داشته باشند؛ اما قطعا برای پیدا کردن کافه تا قبل از شروع به کار کافه ارکیده شعبه بندر انزلی با مشکل مواجه می‌شدید. کافه ارکیده بندر انزلی، جایی فراتر از یک کافه معمولی است. از انواع و اقسام نوشیدنی‌های گرم و سرد گرفته تا بستنی، وافل، کنافه، باقلوا و کیک در منوی کافه ارکیده انزلی به چشم می‌خورند.

البته اگر طرفدار غذاهای فرنگی هستید، نگران یک میان‌وعده دلچسب نباشید چرا که در منوی این کافه گزینه‌های جذابی مانند انواع استیک، سالادها و پاستاها را پیدا می‌کنید. یک سالن VIP نیز گوشه‌ای دنج از کافه ارکیده در نظر گرفته شده است تا مکانی خصوصی‌تر را برای پذیرایی از مهمانان رقم بزند. کافه ارکیده انتخابی ایده‌آل برای قرارهای دو نفره و عاشقانه شماست.

بی شک لذت میل کردن نوشیدنی‌ ها، میان وعده ها و غذاهای ایرانی و اصیل این رستوران کافه در فضای گردان، دو چندان میشود.

بهترین کافه انزلی برای قرارهای دونفره و دوستانه

اجرای تم های مختلف برای قرارهای عاشقانه

در ارکیده انزلی هم، مانند سایر شعب ارکیده یک تیم متخصص جهت مشاوره و رزرو برای برگزاری تمامی مراسم‌ها و جشن‌ها حضور دارند که در کلیه موارد از قبیل نحوه چیدمان میزها، اجرای تم‌های گوناگون، انتخاب منوی پذیرایی و حتی سفارش کیک به شما کمک می‌کنند تا متناسب با بودجه و نوعِ مراسم‌تان، در فضایِ رؤیایی و وصف‌ناپذیر این رستوران_کافه، یک شب خاطره انگیز را رقم بزنید.

ایده هایی مانند بادکنک‌‌آرایی، گل آرایی یا حتی اجرای یک تم مینیمال با شمع و گل از سوی تیم خوش‌ذوق و خلاق ارکیده انزلی بنا به درخواست و سلیقه شما اجرا میشود تا دلچسب ترین لحظات را تجربه کنید.

بهترین کافه انزلی برای قرارهای دونفره و دوستانه

عکس یادگاری در فضای دلنشین رستوران گردان ارکیده در انزلی

همه چیز برای ثبت زیباترین خاطرات مهیاست!

طراحی منحصر به فرد کافه ارکیده انزلی قابی ایدئال است برای ثبت خاطرات در قلب مدرنیته.

کافیست با یک عکس دونفره در بهترین کافه انزلی، خاطرات‌تان را ماندگار کنید.

یادگاری از بهترین شب زندگی‌ که با تلفیق هنر، معماری و طعم دلچسب نوشیدنی‌های ارکیده، با شکوه ترین قرار دونفره را رقم زده.

تیم خوش ذوق تشریفات در ارکیده انزلی به صورت رایگان از شما و مراسم‌تان عکاسی و یک عکس را به انتخاب خودتان چاپ میکنند و به شما هدیه میدهند.

 

ارکیده بندرانزلی کجاست؟

نشانی این رستوران ابتدای بلوار شهید فاتحی سه راه حسن رود قرار دارد و هر روز از ساعت 11:30 الی 24:00 آماده پذیرایی از مهمانان است.

اگر قصد رزرو یا دریافت اطلاعات بیشتری از رستوران ارکیده انزلی را دارید، می‌توانید با شماره 444645-013 تماس بگیرید. ارکیده انتخابی برای تمام سلیقه‌هاست.

کلام پایانی

برگزاری قرارهای دونفره، عاشقانه و حتی دورهمی های دوستانه و خانوادگی در رستوران کافه ارکیده انزلی یک تجربه مدرن و بی‌نظیر است که می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها