بهبود شرایط کشور با افزایش مشارکت در انتخابات
در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

بهبود شرایط کشور با افزایش مشارکت در انتخابات

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای کشور

مشارکت بالا در انتخابا‌ت پشتوانه بی‌نظیری برای کشور خلق می‌کند به این شکل هر نامزدی که پیروز انتخابات شود با این پشتوانه می‌تواند در مقابل زورگویان ایستادگی و سخن ملت ایران را بر زبان جاری کند.
مشارکت بالا در انتخابا‌ت پشتوانه بی‌نظیری برای کشور خلق می‌کند به این شکل هر نامزدی که پیروز انتخابات شود با این پشتوانه می‌تواند در مقابل زورگویان ایستادگی و سخن ملت ایران را بر زبان جاری کند.
کد خبر: ۱۴۶۲۲۷۸
نویسنده حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی | سخنگوی هیات رئیسه مجلس

کمتر از سه روز تا برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور زمان باقی است و در این مدت کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها سخت تلاش می‌کنند تا از برنامه‌هایشان برای آینده ایران بگویند. در این بین، اما باید به نکاتی نیز توجه داشت.

رهبر معظم انقلاب نیز در سالروز عید سعید غدیر و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به نکاتی اشاره فرمودند، نکاتی مانند مشارکت بالا و انتخاب شخص اصلح.

لازم به یادآوری است که حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوه‌ای است که قدرت ملی ما را به نمایش می‌گذارد و آن طور که رهبر انقلاب تاکید کردند مشارکت بالا زبان بدگویان را نیز کوتاه می‌کند.

نباید فراموش کرد که مردم ایران همواره در صحنه حاضر بوده‌اند و برای آینده کشور خود به میان آمده‌اند. در واقع آن‌ها می‌دانند که مشارکت بالا در انتخابا‌ت پشتوانه بی‌نظیری برای کشور خلق می‌کند به این شکل هر نامزدی که پیروز انتخابات شود با این پشتوانه می‌تواند در مقابل زورگویان ایستادگی و سخن ملت ایران را بر زبان جاری کند.

افزون بر این حضور حداکثری مردم گواهی است بر اینکه ملت ایران پویا و حساس هستند و نسبت ساخت آینده و سرنوشت خود احساس وظیفه می‌کنند. مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات به معنای این است که ما با بسیج همه آحاد کشور برای رشد و پیشرفت کشور مصمم‌تر از گذشته قدم برخواهیم داشت.

مردم عزیز ایران در هشتم تیرماه با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که آماده هستند با تک تک آرای خود و با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم داخلی ایرانی آبادتر از گذشته بسازند. البته حضور مردم در صحنه انتخابات نشان می‌دهد که هر شخصی در هر کجای کشور نسبت به عملکرد رئیس جمهور ناظر است. به همین دلیل رئیس جمهور باید به وعده‌هایی که داده است، عمل کند و مراقب باشد که فریب وعده‌های دشمن را نخورد.

علاوه بر این نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید دقت لازم را داشته باشند تا افرادی که در ستاد آن‌ها حضور دارند، حرف‌های دشمن را مطرح نکنند، چراکه مردم در انتخابات پیش‌رو نامزدی را انتخاب خواهند کرد که نسبت به آرمان‌های نظام اسلامی بشدت مراقب است.

رهبر معظم انقلاب بر انتخاب اصلح نیز تاکید کرده‌اند و مردم ایران باید در بین نامزد‌ها شخصی را انتخاب کنند که ویژگی‌هایی مانند کارآمدی و اعتقاد بر مبانی نظام داشته باشد و تصور نکند مشکلات کشور با تکیه برخارجی‌ها حل خواهد شد.

لازم به یادآوری است که نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در ستاد‌های خود نباید از افرادی استفاده کنند که به قول معروف با مبانی نظام زاویه دارند، چراکه این افراد برای کمک به آن‌ها وارد صحنه نشده‌اند و قصدشان این است که برای خود سهم بیشتری فراهم کنند. به همین دلیل جای تعجب دارد که برخی افراد که در گذشته به درستی عمل نکرده‌اند این روز‌ها به برخی ستاد‌ها رفت و آمد دارند و باید پرسید این سوپرمیلیاردر‌ها به دنبال چه هستند؟ در واقع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نباید اجازه دهند چنین افرادی در ستاد‌های آن‌ها صحنه گردانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها