وی ادامه داد: اساسا در رسانه، خلاقیت حرف اول را میزند و رسانهها مدام در حال رقابت با هم هستند و اگر کار بدیع نکنی طبیعتا در دنیای رسانه عقب میافتی! و چهبسا مدام برخی برنامهها در حال رقابت با خودشان هستند. شاید نمونه واضح، «سمت خدا» باشد؛ اینگونه که به لحاظ فرم، نوآوری نداشته و به اقتضای شرایط راه خودش را میرود اما در حوزه محتوا ما مدام مجبوریم که با نوآوری و مطرحکردن حرفهای نو مخاطبمان را حفظ کنیم. لذا در چینش کارشناسانمان این نکته را لحاظ کردیم. در حوزه برنامهسازی مذهبی توجه به خلاقیت و نوآوری یک ضرورت است که امروز نیروهای جوان و خوشفکری در پشت ساخت این برنامهها هستند و در حسینیه معلی خوشبختانه این اتفاق افتاده است. پخش این برنامه در سال گذشته اتفاق خوبی بود و راه ساخت برنامهسازی خلاقانه را در کارهای مذهبی هموار کرد.