با هشت سایت هوش مصنوعی پرکاربرد آشنا شوید.
با هشت سایت هوش مصنوعی پرکاربرد آشنا شوید.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۶۴
نویسنده ضمیمه کلیک

Midjouney
www.midjouney.com
Midjouney یک برنامه هوش مصنوعی حرفه‌ای جهت طراحی تصاویر با استفاده از کاراکترها و متن‌هایی است که شما به آن می‌دهید. این برنامه بسیار عجیب و شگفت آور است، کافیست چند کاراکتر را به صورت متن به آن بدهید و از این وب سایت درخواست کنید که با توجه به این کاراکترها، تصویری برای شما طراحی کند.

Copy.ai
www.Copy.ai
یک وب سایت حرفه‌ای برای تولید محتوای متنی یعنی copy.ai. این وب‌سایت به شما این قدرت را می‌دهد که موضوع را تعیین کنید و با توجه به موضوع تعیین شده و کلمه کیلدی مطرح شده، وب سایت یک محتوای متنی یونیک و دست اول تولید کند. از Copy.ai می‌توان برای کارهای مختلفی مانند نوشتن پست‌های وبلاگ، ایجاد توضیحات محصول و حتی تولید کد استفاده کرد.

rytr.me
www.https://rytr.me/
Rytr یک دستیار نویسنده محتوای متنی با هوش مصنوعی عالی است که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن یک محتوای با کیفیت تولید کنید.

اگر در وبلاگ وب سایت خود روزانه محتوا منتشر می‌کنید، به شما این وب سایت را توصیه می‌کنیم. از این ابزار برای تبلیغات، نوشتن پست وبلاگ و… می‌توانید استفاده کنید اما برای نوشتن یک محتوای خیلی تخصصی یا یک کتاب شاید خیلی کاربردی نباشد.

Midjouney
www.You.com
یک موتور جست‌وجوی قوی مبتنی بر هوش مصنوعی که بر اساس حریم خصوصی کاربر پیش می‌رود. این موتور جست و جو پس از مدتی اطلاعاتی از شما به دست می‌آورد که نتایج جست و جو بر اساس شخصیت شما و سرچ‌های قدیمی خواهد بود. خیلی افراد این موتور جست و جو را با گوگل مقایسه کرده اند اما تفاوت‌های عمده‌ای میان آنها وجود دارد.

Fotor
www.fotor.com
Fotor یک وب سایت هوش مصنوعی مخصوص ویرایش عکس و طراحی گرافیک است. این وب سایت ابزارهای متفاوتی را برای بهبود و ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از Fotor می‌توانید کنتراست، رنگ و روشنایی تصاویر را تغییر دهید. همچنین ورژن اندروید و IOS آن برای استفاده وجود دارد. این وب سایت شرایطی عالی را با استفاده از AI برای طراحی تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

Flow CV
www.paradigmyouthnetwork.org
برای اشخاصی که به دنبال طراحی رزومه در کسری از زمان هستند این وب سایت عالی است. مدل‌های متفاوتی با هر سلیقه و ایده ای در این سایت می توانید پیدا کرد تا کاربران بتوانند به راحتی رزومه خود را آماده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها