یزد- مدیر کل انتقال خون یزد خواستار تداوم حضور مردم در مدت زمان باقی مانده از ماه مبارک رمضان شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۳۹۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی با اشاره به استقبال خوب مردم یزد جهت اهدای خون در شبهای قدر رمضان امسال ، گفت: امسال 974 نفر در شبهای قدر  به مراکز انتقال خون در استان مراجعه نمودند که از این تعداد 805 نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به  سال قبل 46 درصد رشد داشته است این در حالی است که در کشور در شبهای قدر ۲۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل انتقال خون استان یزد با بیان این که برخی از مردم برای اهدای خون در شبهای قدر نذر میکنند، افزود: اهداي خون در شبهای قدر با نیت نذر خون با مشارکت خوبی همراه می باشد و در این سه شب پايگاه های انتقال خون يزد، اردکان و میبد تا ساعت 1 بامداد خونگيری انجام  شد.

آقائی در ادامه با اشاره به کاهش مراجعه مردم برای اهدای خون درماه مبارک رمضان، از شهروندان یزدی خواست تا با توجه به نیاز دائمي بيماران به خون و فرآورده هاي آن در مدت زمان باقیمانده از ماه مبارک رمضان، از فرصت ماه بندگی خدا استفاده نمایند و تا پایان ماه مبارک با اهداي خون خود اداره كل انتقال خون استان را در جهت تامین خون سالم برای بیماران یاری کنند.

وي در پايان از همه اهداكنندگان كه در طول ماه مبارک رمضان و شبهای قدر با اهدای خون به كمک بيماران شتافتند و بيماران را تنها نگذاشتند تشكر و قدردانی كرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها