خاطرات کاغذی

101 سگ خالدار

ببینید | خاطرات کاغذی | یوکی دختری از آسمان

پدربزرگ
پدربزرگ "یوکی" تصمیم می‌گیرد نوۀ سیزده ساله‌شان را به دهکده ای که راهزنان سال‌هاست آنجا را غارت می‌کنند، بفرستد تا مردم آنجا را نجات دهد. به گفته پدربزرگ، یوکی یک سال ماموریت دارد مردم دهکده را با هم متحد کند وبه آنها بفهماند که فقط در سایه همبستگی و دوستی می توانند دشمنانشان را از بین ببرند و ظلم و بی عدالتی را در سرزمینشان ریشه کن کنند.
کد خبر: ۱۴۰۴۲۲۲
نویسنده مریم فلاح

در دهکده مذکور، یوکی ابتدا با کودکی یتیم به نام "هانا" دوست می‌شود. هانا و تعدادی از بچه‌ها با مردی که رئیس گداهاست زندگی می‌کنند. آنها پدر و مادرشان را در جنگ از دست داده‌اند و حالا از طریق گدایی گذرانِ عمر می‌کنند. یوکی بعد از ملحق شدن به آنها، با آموزش اسبی وحشی به نام "سوز برف" آنها را سرگرم کرده و به این ترتیب دوستی اش با آنها عمیق تر می شود؛ از سوی دیگر مردم را تشویق به مقاومت در برابر "گمون" کد خدای حریص منطقه و "گردباد " سردسته راهزنان می کند. بالاخره روزی می رسد که مردم دهکده با شنیدن خبر حمله "گردباد" تصمیم می گیرند با او بجنگند و از روستایشان دفاع کنند.
کارتون ژاپنی "یوکی دختری از آسمان" (با نام انگلیسی: YUKI – SNOW FAIRY) سال1981 براساس رمانی از "ریونوسوک سایتو" توسط "آکیرا مایازاکی" ساخته شد.

تعداد بازدید : 98
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها