به همت کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

افطاری خیابانی در روستای ده عباس

به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام و برنامه چهارشنبه‌ امام رضایی، سفره افطاری خیابانی در روستای ده عباس با همکاری روستاهای کرک و ملک آباد از حاشیه شهرستان به مرکزیت روستای ده عباس با حضور پرچم متبرک حرم مطهر رضوی حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۱۴۰۳۳۱۴

ولی اله اصغری دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کردند: این سنت حسنه هرساله در سطح شهرستان به صورت افطاری ساده به صورت پک شامل( نان، پنیر، سبزی، خرما، آب و شیر) برگزار می گردید ولی امسال این سنت به سفره افطاری خیابانی به نیت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت علیه‌السلام تغییر کرد.

اصغری خاطر نشان کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با همت خادمیاران و یاوران رضوی خواهر و برادر شهرستان و با همکاری شورا و دهیاری روستای ده عباس و با حضور اهالی محترم روستاهای ده عباس، کرک و ملک آباد به تعداد ۱۵۰۰ نفر و به نیت گسترش حسنه افطاری ساده برگزار کردند.

وی با بیان این که افطاری دادن از سنت های اهل بیت علیه السلام است خاطر نشان کرد: در احادیث فراوانی از معصومین و پیامبر اکرم(ص) اهمیت و جایگاه افطاری دادن به مسلمان بیان شده ان شاءالله که با همراهی مؤمنین بتوانیم در کنار هم با زبان روزه و در زمان‌ افطار با دعاهای خود فرج مولایمان صاحب الزمان(عج) رو از خدا بخواهیم.

وی در ادامه افزود: ان شاءالله این مراسمات استمرار و تداوم بیشتری در مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستاهای اطراف خواهد داشت و در شب‌های آینده در آستان مقدس امامزاده عقیل علیه السلام موکب پذیرایی از شب زنده داران و احیا داران را خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها