ببینید | بانی ‌فیکس به تعطیلات می‌رود

«بانی‌ فیکس»، شیر مهربان سیرک درکارش دچار روزمرگی شده و تا مرز افسرده شدن فاصله ای ندارد، بالاخره در اولین فرصت پیش آمده با کسب اجازه از صاحب سیرک برای دیدن مادربزرگش عازم آفریقا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۰۸
نویسنده مریم فلاح

ببینید | بانی ‌فیکس به تعطیلات می‌رود

بعد از طی مسیری طولانی با قطار و سپس ادامه سفرش با کشتی، پایش به خاک آفریقا رسید. مادربزرگ که جلوی در خانه اش مشغول بافتن لباسی گرم برای بانی فیکس بود حسابی از دیدن نوه اش غافلگیر و ذوق زده شد بود.

در اولین روز تعطیلات، بانی فیکس در سرزمین مادری اش کودکان سیاه پوستی را کنار ساحل دریا دید که عاشق تماشای مهارت‌هایی بودند که این شیرجوان در سیرک یادگرفته است.خلاصه بانی فیکس شروع به انجام حرکات نمایشی برای سرگرم کردن آنها کرد . بانی آن قدر مهربان بود که تا آخرین روز تعطیلات به درخواست بچه‌‌ها مشتاقانه این کار را ادامه داد.

تعطیلات بونیفس (به روسی: Каникулы Бонифация، تلفظ: Kanikuly Bonifaciya) که در ایران با نام «بانی ‌فیکس به تعطیلات می‌رود» از تلویزیون پخش شد، نام یک فیلم کوتاه انیمیشن روسی به کارگردانی «فیودور خیتروک» است- کارگردان هنری:سرگئی آلیموف- که سال ۱۹۶۵بر اساس داستانی از نویسندهٔ چک «میلوش ماتسورک» در استودیوی فیلم‌سازی سایوزمولتفیلم شوروی سابق ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها