اگر اهوازید و قصد سفر به مشهد را دارید، باید بگوییم پاییز بهترین زمان سفر به مشهد مقدس محسوب می‌شود. برای رفتن به مشهد هم با ماشین شخصی خود و هم قطار می‌توانید سفر کنید.
اگر اهوازید و قصد سفر به مشهد را دارید، باید بگوییم پاییز بهترین زمان سفر به مشهد مقدس محسوب می‌شود. برای رفتن به مشهد هم با ماشین شخصی خود و هم قطار می‌توانید سفر کنید.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۱۱

اما طولانی بودن مسیر زمان زیادی را از شما می‌گیرد. در پاییز که هوا رو به خنکی می‌رود و حجم مسافران کم می‌شود، نرخ بلیط هواپیماها کاهش چشمگیری پیدا می‌کنند و فرصت خوبی برای خرید بلیط هواپیما اهواز مشهد فراهم می‌شود تا در کمترین زمان به مشهد برسید. همراه ما باشید تا باهم به بررسی انواع بلیط های هواپیما و ویژگی های هرکدام بپردازیم.

چرا با هواپیما از اهواز به مشهد سفر کنیم؟

اهواز تا مشهد حدود 1627 کیلومتر فاصله دارد، که اگر بخواهید پیوسته در راه باشید، 19 ساعت طول خواهد کشید و اگر چند ساعتی هم توقف داشته باشید، حدود دو روز از شما زمان می‌گیرد. طولانی بودن مسیر خسته کننده خواهد بود و اگر فرد میانسال یا کودکی همراه شما باشد، در طول راه کلافه می‌شوند. اما سفر هوایی این مدت زمان را به یک ساعت و 50 دقیقه کاهش می‌دهد و شما را در سریع ترین زمان به مشهد می‌رساند.

فلای تودی به عنوان ارزانترین مرجع رسمی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد، این امکان را فراهم کرده که بتوانید قیمت بلیط هواپیما را در بازه های تاریخی مقایسه کنید و از معتبرترین ایرلاین ها با بهترین و مناسب ترین قیمت، خرید خود را انجام دهید.

بلیط چارتری هواپیما اهواز مشهد

بلیط های چارتری نوعی از بلیط های هواپیما محسوب می‌شوند که شرکت ها و آژانس های گردشگری مستقیما بلیط های هواپیما را از شرکت هواپیمایی خریداری می‌کنند و آنرا با قیمتی پایین تر به مسافران می‌فروشند. به آژانس های هواپیمایی اصطلاحا چارتر کننده و به این نوع بلیط های هواپیما، چارتری می‌گویند.

بلیط های چارتری به هیچ عنوان قابل استرداد نیستند. حتی اگر این بلیط ها از جانب شرکت های هواپیمایی یا خود مسافر به هر دلیلی لغو شوند، بلیط جایگزینی به مسافر داده نخواهد شد و پول مسافر از بین می‌رود. اگر چارتر کننده نتواند تمامی بلیط های خود را بفروشد در روزهای نزدیک به پرواز، قیمت بلیط را پایین تر می‌آورد تا از ضرر احتمالی جلوگیری کند، به این گونه بلیط ها، بلیط لحظه آخر می‌گویند که معمولا نرخ پایین تری نسبت به چاتری دارند.

در بلیط های چارتری نرخ قیمت برای تمامی بزرگسالان و کودکان یکسان است. بنابراین اگر همراه خود کودک زیر 12 سال دارید، بهتر است بلیط سیستمی تهیه کنید. بلیط های چارتری تفاوتی در ارائه کیفیت و خدمات هواپیما با بلیط های سیستمی ندارند. مقدار باری که همراه خود می‌توانید داشته باشید به کلاس پروازتان دارد. اما مقدار بار مجاز برای اکثر پروازهای داخلی همان 20 کیلو در نظر گرفته می‌شود. حمل حیوان خانگی در پروازهای چارتری، با توجه به ایرلاین پروازی و قوانین و مقررات آن ایرلاین تعیین می‌شود.

تمامی ایرلاین ها بلیط چارتری عرضه می‌کنند. با خرید ارزان بلیط هواپیما اهواز مشهد از فلای تودی، امکان خرید بلیط چارتری و لحظه آخری وجود دارد و شما می‌توانید با ثبت نام در سایت فلای تودی، از ارازنترین نرخ بلیط هواپیما، حوالی تاریخ مورد نظر باخبر شوید.

بلیط سیستمی هواپیما اهواز مشهد

بلیط سیستمی هواپیما، نوعی دیگر از بلیط های هواپیما به شمار می‌روند که مستقیما توسط شرکت های هواپیمایی به مسافران فروخته می‌شوند. برای خرید بلیط سیستمی هواپیما بهتر است از 40-50 روز قبل نسبت به خرید آن اقدام کنید.

از مهم ترین مزیت های خرید بلیط سیستمی، قابل استرداد بودن آنهاست. بلیط های سیستمی چه از جانب شرکت هواپیمایی و چه از جانب مسافر قابل استرداد هستند. اگر مسافر بنابه هر دلیلی نتواند سفر کند و بخواهد بلیط خود را کنسل کند، با توجه به تعداد روزهایی که به پرواز باقی مانده، جریمه محاسبه و پس از کسر از قیمت بلیط، پول به حساب شخص واریز می‌گردد.

بلیط هواپیما سیستمی برای کودکان زیر دو سال و 12 سال نرخ متفاوت و کمتری نسبت به بلیط بزرگسال دارد. به همین دلیل برای خانواده هایی که کودک همراه خود دارند، بلیط سیستمی گزینه بهتری نسبت به بلیط چاتری یا سیستمی محسوب می‌شوند.

پروازها به مقصد فرودگاه بین المللی مشهد صورت می‌گیرند که حدود 20 دقیقه ای از مرکز شهر فاصله دارند. پس از رسیدن با ترانسفر هتل خود، تاکسی های هواپیما، مترو یا تاکسی های اینترنتی می‌توانید خود را به محل اقامتتان برسانید.

بلیط هواپیما اهواز مشهد از فلای تودی

فلای تودی یکی معتبر ترین شرکت های گردشگری برای خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما اهواز به مشهد کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و مبدا (اهواز) و مقصد (مشهد) را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط دوطرفه می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر کلیک بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده می‌شود.

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهد شد و با کلیک بر روی تقویم قیمتی، می‌توانید مناسبت ترین قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنید. با نمایش قیمت بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید.

با ثبت نام در سایت، ازانترین نرخ بلیط پیرامون روز جستجو، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اگر هم بابت خرید سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها