بر اساس کوین مارکت کپ، قیمت ارزهای دیجیتال متاورس صرف‌نظر از بازار نزولی یک سال اخیر، بازدهی خوبی داشته است.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۰۷

به طوری که بر اساس داده‌ها این ارزهای دیجیتال در مقایسه با یک سال پیش رشد 4000 درصدی داشته‌اند و نسبت به تمام رمز ارزهای مختلف حوزه رمزارز مانند توکن‌ های دیفای، میم کوین‌ها و … عملکرد بهتری را از خود نشان داده‌اند.

از این رو، تب و تاب برای خرید ارز دیجیتال مرتبط با دنیای متاورس علی‌رغم کاهش در یک دو ماه اخیر همچنان بالا است.

بر اساس گزارش منتشر شده صرافی کراکن، در میان این توکن‌ها، مانا با 410 درصد، سندباکس با 470 درصد، اکسی اینفینیتی با 511 درصد و توکن حاکمیتی استپن یعنی جی‌ام تی (GMT)، با 746 درصد افزایش قیمت بهترین عملکردها را داشتند.

علاوه بر ارزهای دیجیتال دنیای متاورس، توکن‌های خود صرافی‌ها نیز از پروژه‌هایی هستند که نسبت به سال گذشته با رشد همراه بوده‌اند. تمامی توکن‌های دیگر در این مدت زمان روندی نزولی را ثبت کردند. در این میان بیت کوین کمترین سقوط را تجربه کرد و توکن‌های دیفای با سقوط 72 درصدی بیشترین زیان را متحمل شده‌اند.

بازدهی ارزهای دیجیتال دیگر چقدر بوده است؟

ارزهای دیجیتال مرتبط با بازهای بلاک‌چینی که از توکن‌های غیرمثلی بهره می‌برند و همچنین پلتفرم‌های متاورسی در سال 2022 و تاکنون از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. بنا بر داده‌های دی‌اپ رادار، علی‌رغم سقوط قیمت‌ها در تمامی بازار، تعداد کاربران این بازی‌ها همیشه در محدوده 1 میلیون کاربر ثابت بوده است.

در گزارش کراکن عنوان شده است که علی‌رغم روند خنثی در تعداد کاربران پلتفرم‌های متاورسی و بازی‌های بلاک‌چینی در ماه مه، حجم فروش توکن‌های غیرمثلی در این ماه ریزش قابل توجهی داشته است و حجم معاملات روزانه سقوط 87.1 درصدی را تجربه کرده است.

در 30 و 90 روز گذشته، تمام توکن‌هایی که توسط کراکن مورد بررسی قرار گرفتند بازده منفی داشتند. نکته قابل توجه آن است که توکن‌های متاورسی در هفته‌های اخیر بزرگ‌ترین بازنده‌های بازار بودند و بیش از 42 درصد ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند.

گفتنی است که علی‌رغم رفتارهای کوتاه مدت قیمت، شاهد ورود پول به این بخش از صنعت رمزارز هستیم و در تنها سه ماه اول سال 2022، حدود 2.5 میلیارد دلار سرمایه برای حمایت از بازی‌های بلاک‌چینی و پروژه‌های متاورسی جمع آوری شده است.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به حمایت از بازی‌ها دارند چرا که بنا بر گزارش دی‌اپ رادار، 52 درصد از تمام فعالیت‌های بلاک‌ چینی متعلق به بازی‌ها است. بر اساس داده‌های دی‌اپ رادار، با سرعت فعلی، بازی‌های کسب درآمد (P2E) و پروژه‌های متاورسی تا پایان سال 10 میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری خواهند کرد تا آینده این صنعت را شکل دهند.

خرید ارزهای دیجیتال متاورس از رمزینکس

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رمزینکس تعداد بالای کاربران فعال آن و متعاقباً حجم بالای معاملاتی در رمزارزها است. به بیان ساده حجم بالای معاملاتی باعث می‌شود که سفارش خرید یا فروش شما در مدت زمان کمتر و درآن‌واحد تکمیل شود.

از طرفی هم تعداد رمزارزهای موجود در رمزینکس از 100 عدد هم فراتر رفته است و همین موضوع فرصت‌های سرمایه گذرای ایده‌آلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال با توجه به تأثیری که روی حضور کاربر در بازار رمزارزها دارد، باید در انتخاب آن دقت داشت. یک صرافی خوب باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در بالا به آن‌ها اشاره شد.

رمزینکس (Ramzinex.com) به‌عنوان یک پلتفرم معاملاتی بزرگ می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای بسیاری از کاربران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها