رازگشایی از قتل 4 پسربچه در نهالستان‌های تفت، خاطره یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی است

جنایت‌های سریالی قاتل موتورسوار

ماجرای ناپدید شدن دختر جوان در جشن تولد دوستش با ارسال بسته کتاب برای او وارد مرحله تازه‌ای شد. در حالی که چهار‌ماه از ناپدید‌شدن این دختر می‌گذرد، بسته‌پستی حاوی کتاب برای او به خانه‌شان ارسال شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۰۱

سه‌روز پیش، خانواده‌ای با حضور در شعبه‌یازدهم دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی گفتند: «دختر 25‌ساله‌‌مان اوایل دی سال‌گذشته از خانه‌مان در یکی از شهرهای استان آذربایجان‌شرقی بیرون رفت تا در جشن‌تولد دوستش شرکت کند. دو ساعت بعد پیامکی ارسال کرد که تا پایان جشن آنجا می‌ماند‌ اما آخر‌شب هر چه منتظر شدیم بازنگشت و تلفنش هم خاموش شد. به محلی که جشن تولد بود رفتیم که گفتند آنجا را ترک‌کرده و از او خبری ندارند. در این مدت به هرجایی که احتمال می دادیم آنجا باشد سر زدیم اما موفق به یافتنش نشدیم. هفته گذشته یک بسته‌ پستی از تهران به خانه‌مان ارسال شد. اسم دخترمان به‌عنوان گیرنده درج شده بود. ماجرا برای‌مان مشکوک بود. داخل بسته چند کتاب رمان بود‌. با بررسی‌های خود متوجه شدیم مردی این بسته را فرستاده و حالا از او شکایت داریم.‌‌»

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند سه روز بعد از این‌که دختر جوان گمشده او به یک شرکت خدمات اینترنتی رفته و درباره شرایط سرمایه گذاری برای کسب‌و‌کار اینترنتی با آنها حرف‌زده‌، مشاوره گرفته و رفته است.

مصطفی واحدی‌، بازپرس شعبه‌یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با شناسایی مردی که کتاب‌ها را ارسال کرده‌، او به دادسرا احضارشده تا مورد تحقیق قرار گیرد.

حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها