برنامه جهان ورزش (ورزش‌های آبی) رادیو ورزش امروز به موضوعات مختلف این رشته با حضور مسئولین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می‌پردازد.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۰۹

به گزارش جام‌جم، اعضای تیم ملی شنا با حضور در مركز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آكادمی ملی المپیك در نخستین تست آمادگی جسمانی پیش از بازی های آسیایی هانگژو چین حاضر شدند.

برنامه جهان ورزش (ورزش‌های آبی) رادیو ورزش امروز با حمید اسكندریون دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص موضوع اصلی برنامه صحبت می‌كند.

سی‌ و یكمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های كشور با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به پایان رسید. استخر 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران میزبان رویارویی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در فینال سی و یكمین دوره لیگ برتر واترپلو كشور بود. این دیدار در پایان با نتیجه 14 بر 12 به سود تیم نوفلاح به پایان رسید. با این نتیجه پرونده سی یكمین دوره لیگ برتر واترپلو كشور با قهرمانی تیم استخر شهید نوفلاح به پایان رسید. تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه به ترتیب بر سكوهای دوم و سوم ایستادند.
علی آقاجان محب رئیس كمیته فنی واترپلو از دیگر میهمانان امروز است كه از آخرین جزئیات این مسابقات مطالبی را عنوان می‌كند.
فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران موفق شد به عنوان اولین كشور، امتیاز شركت در برنامه مشاركت بین المللی ویژه قایقرانی IPP را دریافت كند.
رضا صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی آخرین میهمان برنامه امروز است كه درباره این تفاهم‌نامه و اردوهای در حال برگزاری قایقرانی در دریاچه آزادی مواردی را بیان می‌كند.
ارائه آخرین اخبار این رشته و معرفی یكی از قهرمانان در بخش «قهرمانان و جوانان آتیه دار» از دیگر بخش های برنامه است.

جهان ورزش (ورزش‌های آبی) كاری از گروه مسابقات رادیو ورزش به تهیه كنندگی رابعه اقدامی، گویندگی شهرام نوروزی و كارشناسی علی قلم سیاه امروز 1 اسفند ماه از ساعت 15 به مدت 60 دقیقه از موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها