یک بروزرسانی تمام عیار
«کلیک» ویژگی‌ های آفیس 2021 را بررسی می‌کند

یک بروزرسانی تمام عیار

با بهترین ویرایشگرهای فایل‌ های پی‌ دی‌ اف آشنا شوید

مصلحان متن

پی‌دی‌اف فرمتی مناسب و محبوب برای ارسال نوشته‌ها و اسناد است؛ زیرا در همه دستگاه‌ها به یک شکل دیده می‌شود.
پی‌دی‌اف فرمتی مناسب و محبوب برای ارسال نوشته‌ها و اسناد است؛ زیرا در همه دستگاه‌ها به یک شکل دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۳۶

بیشتر نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های گوشی همراه به شما اجازه می‌دهند عکس‌ها و نوشته‌های خود را با فرمت پی‌دی‌اف ذخیره کنید؛ ولی برای ویرایش نیاز به پی‌دی‌اف ادیتورها دارید.

پی‌دی‌اف ادیتورهای بسیاری وجود دارند که نمونه‌های رایگان برخی از آنها واترمارک مخصوص خود را روی پی‌دی‌اف اضافه می‌کنند. در این گزارش قصد داریم تعدادی از بهترین پی‌ دی‌ اف ادیتورها را معرفی و بررسی کنیم.

Foxit Phantom PDF: اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از پی‌دی‌اف زیاد استفاده می‌کنید، این پی‌ دی‌ اف ادیتور یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌آید.

با این نرم‌افزار به‌آسانی قادر خواهید‌بود پی‌دی‌اف‌های خود را به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. شما می‌توانید نسخه دسکتاپ فوکسیت را 14 روز رایگان استفاده کنید و سپس اقدام به خرید ماهانه یا همیشگی آن کنید.

نسخه اپلیکیشن این پی‌دی‌اف ادیتور را می‌توانید با نام Foxit PDF Editor در گوگل پلی پیدا کنید. این پی‌دی‌اف ادیتور به کاربر اجازه استفاده از ابزارهای متنوعی مانند اضافه کردن مهر، حذف متن، رمزگذاری پی‌دی‌اف و تبدیل عکس به پی‌دی‌اف می‌دهد.

همچنین فوکسیت از فرم و پرتفوی نیز پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های متنوع این پی‌دی‌اف ادیتور ممکن است محیط برنامه را شلوغ نشان دهد و استفاده از آن نسبت به سایر پی‌دی‌اف ادیتورهای این مقاله سخت‌تر باشد. اگر نسخه Business 10 این پی‌دی‌اف‌ادیتور را خریداری کنید، به قابلیت‌های بیشتری دسترسی خواهیدداشت.

PDFescape: این پی‌دی‌اف ادیتور از انواع فرم‌ها پشتیبانی می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تصاویری را به پی‌دی‌اف اضافه کند. PDFescape در دو نسخه اپلیکیشن تحت وب و نرم‌افزار دسکتاپ در دسترس است.

نسخه دسکتاپ این پی‌دی‌اف ادیتور رایگان نیست؛ به همین دلیل وب اپلیکیشن آن را معرفی و بررسی می‌کنیم. با استفاده از این پی‌دی‌اف ادیتور می‌توانید تکست باکس ایجاد کنید ولی ویرایش متون پی‌دی‌اف امکان‌پذیر نیست.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ایجاد اشکال هندسی اشاره کرد. با استفاده از این اشکال هندسی می‌توانید قسمتی از پی‌دی‌اف را بپوشانید تا هنگام پرینت قابل مشاهده نباشند. پی‌دی‌اف‌اسکیپ به شما اجازه می‌دهد فیلدهای متنی نیز درون پی‌دی‌اف موردنظر خود قرار دهید.

ApowerPDF: با استفاده از این پی‌دی‌اف ادیتور می‌توانید پی‌دی‌اف را بازسازی کنید و به فرمت دیگری مانند عکس تبدیل کنید. این پی‌دی‌اف ادیتور در دو نسخه اندروید و دسکتاپ در دسترس کاربران قرار داده شده است. همچنین نسخه آنلاینی نیز در سایت این پی‌دی‌اف ادیتور وجود دارد.

با استفاده از ApowerPDF می‌توانید متن پی‌دی‌اف را ویرایش کنید و تصاویر و کامنت‌هایی به آن اضافه کنید. همچنین این پی‌دی‌اف ادیتور به شما اجازه می‌دهد اسناد را رمزنگاری کنید. در نسخه دسکتاپ این پی‌دی‌اف ادیتور، می‌توانید واترمارک‌ها را حذف کنید.

Sedja: این پی‌دی‌اف ادیتور در دو نسخه دسکتاپ و آنلاین در دسترس است. ابزارهای گسترده این پی‌دی‌اف برای کاربران کافی به نظر می‌رسند. اگر قصد دارید از نسخه آنلاین Sedja استفاده کنید، حتما فایل خود را پس از ویرایش ذخیره کنید. زیرا پس از مدت کوتاهی، پی‌دی‌اف شما حذف خواهدشد. این پی‌دی‌اف ادیتور به شما اجازه می‌دهد تصویر، متن، کامنت و لینک به پی‌دی‌اف اضافه کرده و حتی سند خود را امضا کنید.

اگر ویرایش شما به پایان رسید، روی گزینه Apply changes کلیک کنید. شما می‌توانید پی‌دی‌اف ویرایش شده را دانلود کرده یا به گوگل درایو خود ارسال کنید. همچنین امکان اشتراک‌گذاری لینک آن نیز تا هفت روز وجود دارد. فراموش نکنید که پس از هفت روز، لینک شما حذف خواهدشد.

Smallpdf: این پی‌دی‌اف ادیتور در دو نسخه اندروید و آنلاین به‌صورت رایگان در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد پی‌دی‌اف موردنظر خود را از منابع گوناگون آپلود کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن ویرایش کنید. Smallpdf به شما اجازه می‌دهد متن، عکس، سه نوع شکل هندسی شامل دایره، فلش و مربع و امضا به فایل پی‌دی‌اف خود اضافه کنید.

در نسخه آنلاین می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری به آپلود، ویرایش و ذخیره فایل اقدام کنید. فایل ویرایش شده را می‌توانید به گوگل درایو یا دراپ باکس خود ارسال کنید.

از قابلیت‌های مهم این پی‌دی‌اف ادیتور می‌توان به امکان تغییر ضخامت لبه اشیا و خطوط و رنگ آنها اشاره کرد. شما می‌توانید اندازه متون را به هر اندازه‌ای که مایلید تغییر دهید.

زمانی که ویرایش را به پایان رساندید، روی Finish کلیک کنید و پی‌دی‌اف جدید را در مکان موردنظر خود ذخیره کنید. همچنین امکان اشتراک‌گذاری پی‌دی‌اف ویرایش شده وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های این پی‌دی‌اف ادیتور می‌توان به قابلیت استخراج صفحات موردنظر با استفاده از ابزار Splitter tool و گذاشتن فضای سفید روی بخش‌هایی که می‌خواهید ناپدید شوند، اشاره کرد.

PDFelement: این اپلیکیشن یکی از قدرتمندترین پی‌دی‌اف ادیتورها محسوب می‌شود و در چهار نسخه‌ای او اس، اندروید، مک و ویندوز در دسترس است. اگر نمی‌خواهید پی‌دی‌اف موردنظر خود را در فضای آنلاین ویرایش کنید و دنبال یک اپلیکیشن هستید، این پی‌دی‌اف ادیتور گزینه مناسبی برای شما است. در نسخه آی‌او‌اس قابلیت‌های بیشتری برای کاربر فراهم شده است و می‌توان تمام متن را ویرایش کرد.

OfficeSuite: این اپلیکیشن، یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های اندروید برای مشاهده و ویرایش انواع فایل‌ها مانند آفیس و پی‌دی‌اف به شمار می‌رود و می‌توان آن را یکی از بهترین پی‌دی‌اف ادیتورها نام برد.

همچنین کاربران ویندوز، نسخه ویندوز این اپلیکیشن را جایگزین مناسبی برای آفیس می‌دانند. در این پی‌دی‌اف ادیتور قابلیت‌هایی مانند امضای اسناد، ویرایش فرم‌ها، اشتراک‌گذاری و تبدیل فایل پی‌دی‌اف وجود دارد. همچنین آفیس سوئیت، ویژگی‌های امنیتی برای تجربه امن کاربر فراهم کرده است.

Xodo PDF: اگر گوشی شما کند است و برای کار با اپلیکیشن‌ها با مشکل مواجه هستید، ما پرسرعت‌ترین پی‌دی‌اف ادیتور اندروید، Xodo PDF را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پی‌دی‌اف ادیتور برای ای‌او‌اس، اندروید و ویندوز در دسترس است. با این پی‌دی‌اف ادیتور می‌توانید به‌آسانی به پی‌دی‌اف نظر و متن اضافه کرده و فونت آن را تغییر دهید.

در این گزارش هشت مورد از بهترین پی‌دی‌اف ادیتورهای موجود را بر اساس تجربه و تحقیق معرفی کردیم ولی به احتمال زیاد، این گزارش به تنهایی نمی‌تواند تمام پی‌دی‌اف ادیتورها را پوشش دهد و شاید پی‌دی‌اف ادیتوری که از نظر شما بهترین است در این فهرست نباشد.

اگر وقت و حوصله کافی دارید، می‌توانید در گوگل پلی به دنبال پی‌دی‌اف ادیتورهای جدید بگردید و طبق سلیقه خود بهترین پی‌دی‌اف ادیتور را انتخاب کنید.

شیرین هنرمند اصل - روزنامه نگار / ضمیمه کلیک روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها