معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی در استان خبر داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی در استان خبر داد.

جلسه هماهنگی ایجاد و راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی باحضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، نماینده شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح و بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در مرکز بهداشت  این استان برگزارشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از همکاری های صورت گرفته در زمان شیوع ویروس کرونا جهت همیاری رساندن به بهداشت در امر سلامت جهت مقابله با این ویروس از سوی بسیج جامعه پزشکی و بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان تشکر و قدردانی کرد.

دکترحسین پور با اشاره به این که در چند روز آینده این مرکز در نظر دارد نسبت به انجام واکسیناسیون گروه های سنی بالای 60 سال با جمعیت هدف بیش از 140 هزار نفر اقدام نماید؛ گفت: جهت راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی و پیشبرد این فرایند از توان و پتانسیل بسیج جامعه پزشکی و نیروهای بهداشت و درمان تیروهای مسلح استفاده می شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی 5 مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا با تجهیزات فنی و تخصصی توسط شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح، که 2مرکز تجمعی در شهر بندرعباس و 3 مرکز تجمعی واکسیناسیون در جزیره قشم و شهر بندرلنگه و شهر میناب مورد انتظار است که در شهرستان بندرعباس با توانایی انجام واکسینه کردن 10 هزار نفر در روز مطابق استاندار با 30 تیم عملیاتی و در شهرستان میناب و بندرلنگه و جزیره قشم با توانایی انجام واکسینه کردن یک هزار نفر در روز با 10 تیم عملیاتی در شهرهای مذکور صورت خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد :با  راه اندازی این 5 مرکز تجمیعی واکسیناسیون امیدواریم ابزار لازم برای واکسیناسیون گروه سنی که در اولویت دریافت واکسن هستند فراهم شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها