گفت‌وگو با امیرحسین اکبری ستاره فوتبال ساحلی بعد از انتقال به لکوموتیو مسکو

به بهترین لیگ دنیا آمده‌ام

رئیس سابق فدراسیون فوتبال هم این روزها مثل مردم ایران متعجب شده.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، امروز پریا شهرداری رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال نکات جالبی را درباره حذف سهمیه ایران از جام جهانی مطرح کرد. خلاصه ای از حرف‌های او را در برنامه امروز سلام صبح بخیر می خوانید:

-قرار بود سه تیم آسیا بر اساس امتیازی که در سه تورنمنت قهرمانی آسیا در سال 2015،2017 و 2019 کسب کردند به جام جهانی بروند. روی کاغذ ژاپن، ایران و عمان سه تیم اول شدند ولی به جای ما امارات را به جام جهانی فرستادند!

-با اعضای کمیته فوتبال ساحلی کنفدراسیون در این باره صحبت کردیم و خود آنها هم در جریان نیستند! با فیفا تماس گرفتیم. آنها هم اطلاعی نداشتند. کنفدراسیون در این زمینه اصلا شفاف سازی نکرده است.

-نمی شود گفت تبانی و تخلف صورت گرفته. ما در جلسات نبودیم و نمی دانیم چه شد. آقای تاج گفتند قرار شده امتیاز تیم ها در سه دوره قهرمانی قبلی آسیا ملاک باشد.

-من چند بار با آقای تاج تماس گرفتم. ایشان تاکید داشتند ایران به عنوان تیم دوم آسیا به جام جهانی صعود می کند. اگر یک درصد امکان داشت صعود نکنیم، آقای تاج می توانست بازی پلی آف بگذارد تا تیم هایی که امتیازشان به هم نزدیک است با هم بازی کنند. درست مثل فوتسال که این اتفاق برایش رخ داده.

-برای خود تاج هم ابهام زیادی وجود دارد، به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی. ایشان قطعا می گفتند ایران صعود می کند و الان واقعا مشخص نیست بر اساس جه معیاری تیم های صعود کننده مشخص شده اند.

-تیم حقوقی که ماجرای میزبانی بحرین را دنبال می کنند، پیگیر مسئله فوتبال ساحلی هستند.

-آقای تاج هم از تصمیم afc متعجب شدند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها